Hi ik heb sinds vandaag een Asus a7n8x-E deluxe. Surround 5.1 geluid werkt prima, ik heb "rear speakers op line in" en "center speakers and subwoofer connected to microphone" aangevinkt. Dus ik had geen microphone meer over dus heb ik gebruik gemaakt van de onboard aansluiting op het moederbord die je kunt verbinden met de voorkant van mijn kast. De geluidsuitgang werkt alleen de microphone aansluiting aan de voorkant wil met geen mogelijkheid werken.
Ik heb de laatste drivers van nvidia.com maar het wil niet lukken. Echter als ik "rear speakers op line in" en "center speakers and subwoofer connected to microphone" uitschakel dan werkt het wel, maar dan heb ik dus geen surround geluid. Ik heb dus de 3 kabeltjes van mijn speakerset in de 3 verticale gaatjes gedaan, dat zit in ieder geval goed.
Kent of herkent iemand dit probleem en weet je hier wellicht een oplossing voor? Ik hoor het graag.
Ik heb de laatste drivers van nvidia.com maar het wil niet lukken. Echter als ik "rear speakers op line in" en "center speakers and subwoofer connected to microphone" uitschakel dan werkt het wel, maar dan heb ik dus geen surround geluid. Ik heb dus de 3 kabeltjes van mijn speakerset in de 3 verticale gaatjes gedaan, dat zit in ieder geval goed.
Kent of herkent iemand dit probleem en weet je hier wellicht een oplossing voor? Ik hoor het graag.