Bij programma's die lang aan het downloaden zijn bij mij (dus een continue download snelheid) komt er om de 10 a 15 minuten een soort timeout. Dan stopt opeens al het dataverkeer van dat programma, maar van andere programma's niet. Het gaat dus niet om een programma, maar om verschillende programma's o.a.: Flashget, Getright, ServU-FTP server, Bulletproof FTP server, CuteFTP.
Het is geen virus of spy-ware: geen resultaten bij twee online scanners en een op de computer, geen resultaten bij ad-aware. Ook opnieuwe instellen modem heeft geen effect (dus modem resetten)
Ik heb een Alcatel 510i ADSL modem Kerio firewall(was eerst zonealarm) en avast virus(was eerst FreeAV). Ik heb internet van wanadoo (basic abbonement). En ik heb Windows XP (sp1).
Het is geen virus of spy-ware: geen resultaten bij twee online scanners en een op de computer, geen resultaten bij ad-aware. Ook opnieuwe instellen modem heeft geen effect (dus modem resetten)
Ik heb een Alcatel 510i ADSL modem Kerio firewall(was eerst zonealarm) en avast virus(was eerst FreeAV). Ik heb internet van wanadoo (basic abbonement). En ik heb Windows XP (sp1).