|we live in the history of a mad man Mr. G |
Verwijderd
Pioneers zijn okee, zijn goed regiovrij te maken.
verder is powerdvd 3 een goede software player. Een gforce heeft hardware martige mpeg decoding. powerdvd maakt daar gebruik van.
Rob
verder is powerdvd 3 een goede software player. Een gforce heeft hardware martige mpeg decoding. powerdvd maakt daar gebruik van.
Rob
dus toch maar voor een Mpeg kaart gaan dus..
welke is daarin het beste??
welke is daarin het beste??
|we live in the history of a mad man Mr. G |
Verwijderd
Creative oid, iets met een Real Magic chipset. dat is het makkelijkst om de regiocodering op deze kaart te omzeilen.
Waar kan ik PowerDVD 3 krijgen?
Reactie via ICQ (62097764) anders krijfgen we gedonder in het forum
Reactie via ICQ (62097764) anders krijfgen we gedonder in het forum
It's never easy.....
Verwijderd
Pioneer DVD speler en mijn eigen DVD speler die bij mijn ATI kaart zit 
voor de rest is PowerDVD goed.
voor de rest is PowerDVD goed.
Verwijderd
Een vga kaart als een geforce heeft geen complete hardwarematige mpeg-2 decoding, alleen het gedeelte motion compenstaion neemt deze voor zn rekening. Als je een echte mpeg-decoder wil hebben moet je een DXR3 of een Realmagic Hollywood+ kopen.
Verwijderd
Sorry dat kun je wel leuk vertellen uppertweaker maar ik heb een hollywood + kaart en ik moet je toch eerlijk vertellen dat mits je pc snel genoeg is het beeld zonder die mpeg 2 decoder op een videokaart vanaf nvidia tnt2 toch echt goed en zeker net zo mooi afspeeld als met die mpeg 2 kaart ... oh ja, wel de detonator 3 drivers gebruiken anders is ie brak...
De beeldkwaliteit van de Hollywood+ (of DXR3) is ALTIJD beter dan softwarematige decoding. Zeker als je via de TV-out kijkt. Het maakt niet uit of je dan een Thunderbird 1GHz hebt. Het gaat hier dus niet om de framerate maar om de beeldkwaliteit, en dan vooral op hoge resoluties (1600*1200). De Hollywood+ is de enige die zich kan meten met standalone DVD-spelers, qua beeldkwaliteit.Sorry dat kun je wel leuk vertellen uppertweaker maar ik heb een hollywood + kaart en ik moet je toch eerlijk vertellen dat mits je pc snel genoeg is het beeld zonder die mpeg 2 decoder op een videokaart vanaf nvidia tnt2 toch echt goed en zeker net zo mooi afspeeld als met die mpeg 2 kaart
ik heb een pioneer 303s, super apparaatje.
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
Verwijderd
Ik heb een pioneer 105s slot-in, tbird900 en dezelfde msi geforce 2mx op een msi-k7tpro2
Dvd's lopen bij mij ales een trein, dus ik zou niks extra's aanschaffen.
Ik gebruik Intervideo Windvd, ik vind die beter dan powerDVD
Dvd's lopen bij mij ales een trein, dus ik zou niks extra's aanschaffen.
Ik gebruik Intervideo Windvd, ik vind die beter dan powerDVD
Idd, helemaal met je eens, zo'n MPEG kaartje is echt een stuk beter als softwarematig.Op maandag 18 december 2000 16:05 schreef GuusB het volgende:
[..]
De beeldkwaliteit van de Hollywood+ (of DXR3) is ALTIJD beter dan softwarematige decoding. Zeker als je via de TV-out kijkt. Het maakt niet uit of je dan een Thunderbird 1GHz hebt. Het gaat hier dus niet om de framerate maar om de beeldkwaliteit, en dan vooral op hoge resoluties (1600*1200). De Hollywood+ is de enige die zich kan meten met standalone DVD-spelers, qua beeldkwaliteit.
Bovendien, is die TV-out van zo'n mpeg-kaart 10 keer beter dan van een videokaart (op ATI na misschien) en je kunt er een dolby digital decoder op aansluiten
Maar je kunt er geen DivXjes mee afspelen op je TV...
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Klopt... eigenlijk best wel vreemd, net als mijn Ford Focus 1.8 TDDI, daar kan ik ook niet mee fietsen. Zou wel moeten kunnen vind ik.Op dinsdag 19 december 2000 10:48 schreef CAP-Team het volgende:
Maar je kunt er geen DivXjes mee afspelen op je TV...
Tijd voor een nieuwe sig..
Pagina: 1