Zoals jullie waarschijnlijk gezien hebben, zijn er nogal wat mensen vandaag geïnfecteerd geraakt met een ADS Afcore variant.
100 portscans in 2 dagen + ADS Afcore infectie *
XP Verstuurt automatisch mails - ADS Afcore infectie *
[rml][ XP] Ik verstuur spam - ADS Afcore infectie *[/rml]
[rml][ Backdoor] ADS Afcore variant *[/rml]
Aangezien Overnet, al dan niet direct, meerdere keren genoemd wordt, heb ik het vermoeden dat een site mbt. Overnet wel eens de oorzaak zou kunnen zijn van de verspreding hiervan.
Daarom is mijn verzoek aan jullie om alleen via TopicReport te melden welke sites jullie daarvoor bezoeken.
Mocht uit de TRs blijken dat er een site vaak genoemd wordt, kan ik kijken welke het eventueel is.
Als de betreffende site/server gevonden wordt, kan ik misschien/hopelijk ervoor zorgen dat er wat aan gedaan wordt.
Ik dank u alvast voor uw medewerking.
Nogmaals: TopicReport only, niet hier sites posten.
100 portscans in 2 dagen + ADS Afcore infectie *
XP Verstuurt automatisch mails - ADS Afcore infectie *
[rml][ XP] Ik verstuur spam - ADS Afcore infectie *[/rml]
[rml][ Backdoor] ADS Afcore variant *[/rml]
Aangezien Overnet, al dan niet direct, meerdere keren genoemd wordt, heb ik het vermoeden dat een site mbt. Overnet wel eens de oorzaak zou kunnen zijn van de verspreding hiervan.
Daarom is mijn verzoek aan jullie om alleen via TopicReport te melden welke sites jullie daarvoor bezoeken.
Mocht uit de TRs blijken dat er een site vaak genoemd wordt, kan ik kijken welke het eventueel is.
Als de betreffende site/server gevonden wordt, kan ik misschien/hopelijk ervoor zorgen dat er wat aan gedaan wordt.
Ik dank u alvast voor uw medewerking.
Nogmaals: TopicReport only, niet hier sites posten.