Hoi sinds vandaag loopt kazaa lite steeds vast bij het opstarten. Heb het zonet eens opnieuw geïnstalleerd maar hij doet het nog steeds niet.
Iemand een oplossing?
Iemand een oplossing?
Ik heb ad aware nog eens laten draaiten maar het probleem komt nog steeds voorVerwijderd schreef op 04 april 2004 @ 01:17:
Heb je firewall aanstaan? Adaware gedraaid? Wat heb je gedaan waardoor het vastloopt?
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Nee, lukt nog steeds nietTyrian schreef op 04 april 2004 @ 01:31:
Verplaats de inhoud van "Mijn gedeelde map" eens naar elders.
Ja, nog steeds hetzelfde.Bargemanos schreef op 04 april 2004 @ 01:45:
virus scan gedaan?
jupz mee eens, als k mod was geweest had k dit dicht gegooidblix schreef op 04 april 2004 @ 01:53:
Lekker duidelijk weer joh, ff type kazaa dat je gebruikt, system specs, internet info router of geen router, adsl, modem, switch etc....
En gebruik lekker de search als dat je niet bevalt
Mod-break:
En ik ben er een \o/ (zie lager voor mijn reply)
[ Voor 19% gewijzigd door F_J_K op 07-04-2004 12:10 ]
uhuuummm
Ok,blix schreef op 04 april 2004 @ 01:53:
Lekker duidelijk weer joh, ff type kazaa dat je gebruikt, system specs, internet info router of geen router, adsl, modem, switch etc....
En gebruik lekker de search als dat je niet bevalt
en wat heb je gedaan om dit probeeren op te lossen, of heb je gedacht vanVerwijderd schreef op 04 april 2004 @ 01:17:
Heb je firewall aanstaan? Adaware gedraaid? Wat heb je gedaan waardoor het vastloopt?
uhuuummm
[ Voor 15% gewijzigd door Snowwie op 04-04-2004 02:16 ]
Bargemanos schreef op 04 april 2004 @ 01:55:
jupz mee eens, als k mod was geweest had k dit dicht gegooid
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dit is al de derde keer dat iemand dit vraagt, zeg dan gewoon niks...Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 08:22:
Effe uninstall en dan weer install ? geprobeerd ?
1) Ja werkt perfectMaxBurn schreef op 07 april 2004 @ 09:08:
1: je heb een router, dus ik neem aan meer dan 1 pc, werkt kazaa lite op die andere pc nog wel?
2: ook te proberen: router reset
3: of: router ertussenuit halen, modem resetten, pc rechtstreeks proberen, werkt het nu wel?
Verwijderd
Heb je toegevoegdVerwijderd schreef op 09 april 2004 @ 18:41:
Als je de oudere versie niet kan vinden moet je me maar even MSN'en.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq