Ik heb het volgende probleem : Mn pc reboot soms in de raarste momenten.
Sys :
BartoN 2500+ @ 3200+
Corsair 512 DDR400
A7n8x-x
WDC 120 GB
Sapphire 9800 PRO
=========================
++++++ UPDATE !+++++++++
Ik heb geen reboots meer, maar nu een ander vaag probleem...
Ik heb tijdens de simpelste spelletjes fps drops naar 50 ineens, en tijdens warcraft 3 begon ineens mn hele beeld te schokken ...
Ik kom er niet meer uit
Temps @ 3200+ : 43 graden
Temps @ 2500+ : 41 graden
Voltages :
12.2
4.9
3.2
1.68
====================
Het gekke is dat het gewoon een half jaar goed heeft gedraait, en als de vorige persoon aangaf zie ik soms ook 80 graden voor mn cpu staan .....
Ik heb overigens een 420 watt voeding van Q-tec.
Wat is al gedaan :
Koeler gedemonteerd, voedingskabels anders aangesloten ( andere lussen, en andere stekkertjes + split kabels er tussen gedaan ). IDE shit op andere kabels gedaan en jumpers veranderd, hdd alleen gezet etc etc. Geheugen bank verwisseld, sb live verwisseld. ( Ook bios flash gedaan naar diverse versies. ) .
Sys :
BartoN 2500+ @ 3200+
Corsair 512 DDR400
A7n8x-x
WDC 120 GB
Sapphire 9800 PRO
=========================
++++++ UPDATE !+++++++++
Ik heb geen reboots meer, maar nu een ander vaag probleem...
Ik heb tijdens de simpelste spelletjes fps drops naar 50 ineens, en tijdens warcraft 3 begon ineens mn hele beeld te schokken ...
Ik kom er niet meer uit
Temps @ 3200+ : 43 graden
Temps @ 2500+ : 41 graden
Voltages :
12.2
4.9
3.2
1.68
====================
Het gekke is dat het gewoon een half jaar goed heeft gedraait, en als de vorige persoon aangaf zie ik soms ook 80 graden voor mn cpu staan .....
Ik heb overigens een 420 watt voeding van Q-tec.
Wat is al gedaan :
Koeler gedemonteerd, voedingskabels anders aangesloten ( andere lussen, en andere stekkertjes + split kabels er tussen gedaan ). IDE shit op andere kabels gedaan en jumpers veranderd, hdd alleen gezet etc etc. Geheugen bank verwisseld, sb live verwisseld. ( Ook bios flash gedaan naar diverse versies. ) .
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 15:34 ]