Toon posts:

Logitech Speakers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben van plan nieuwe speakers te kopen, en het zal waarschijnlijk Logitech worden. Maar ik twijfel nog tussen enkele mogelijkheden.

Eerst en vooral is een goede weergave van muziek voornamelijk het belangrijkste, games en films minder.
Qua prijs liefst onder de 100€.
Mijn grootste twijfel is een 2.1 of 5.1 systeem. Voornamelijk omdat muziek het belangrijkste is en ook omdat ik ietwat beperkt zit in ruimte en mogelijke plaatsen om speakers te zetten.

Ik dacht aan:

Logitech Z-3: een 2.1 systeem. Krijgt precies wel redelijke reviews. Prijs van 90€ is ook mooi.
Logitech Z-2200: Krijgt goede reviews, maar redelijk duur :( 150€
Logitech Z-640: Deftige reviews, scherpe prijs: 75€ Maar als ik dan zie dat 2.1 systeem duurder is heb ik toch vragen bij de kwaliteit.

Zou ook nieuwe geluidskaart kopen, dacht aan Soudblaster Live 5.1 wegens prijs/kwaliteit. Maar ook daar is advies altijd welkom.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:58
Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 23:05:
Logitech Z-680: Deftige reviews, scherpe prijs: 75€ Maar als ik dan zie dat 2.1 systeem duurder is heb ik toch vragen bij de kwaliteit.
Euh, laagste prijs voor de Z-680 in de pricewatch is bij mijn weten nogsteeds € 359?

Dat valt waarschijnlijk boven je budget, dan zou ik toch voor de Z-2200 gaan, voor €121 :) (ook prijs uit pricewatch).

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excuses, ik had het op Z-640.

Lees overigens zonet dat Creative geluidskaarten beter zouden zijn voor games.
Mss dan beter ook iets andersdat vooral goed is voor muziek? Tot pakweg maximaal 100€.

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2025

Twisted

Mogli <3

Terratec kaartjes zijn heel goed in staat om muziek af te spelen en presteren ook niet slecht in games. Kijk naar de Terratec Sky 73 euro (in de pricewatch)

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

• subsonik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:12
Als je budget maar 100 EUR is, dan moet je vooral geen geld gaan uitgeven aan een geluidskaart. De verschillen tussen standaard onboard sound en een peperdure professionele geluidskaart ga je op je logitech setje toch niet horen :)

Verwijderd

Die logitech Z-640 boxjes zijn echt prima boxjes hoor, geen twijfel over de kwaliteit, alleen de middentonen zijn een beetje zwak maar daar heb je geen last van.
Ik heb ze zelf ook en ben erg tevreden 8)7
Pagina: 1