Toon posts:

[soulseek] moet ik nu gaan betalen om in te loggen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik begreep dat soulseek een handig p2p programmaatje is, nu heb ik m gedownd via www.slsknet.org. vervolgens geinstalled, maar nu vraagt hij of ik ff wil inbellen op een 0906 nummer. was ik niet van plan.... hoe zit dit? iemand een idee?

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Even googelen leverde dit op

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-08 14:55
Ik heb em gister gedownt.. Kon gewoon inloggen zonder 0906 nr's..

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-08 22:59

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

Het nieuwste geintje van Firstway Medien GmbH misschien? Zou me niets verbazen na het parasiteren van emule. Gierige internetparasieten.

[ Voor 30% gewijzigd door Pastinakel op 04-04-2004 00:22 ]

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

• Bas_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-05-2022
Volgens mij heb je hem toch van de oude url www.slsk.org gedownload, dat was eerst de url van soulseek, maar nu door een of ander vaag bedrijf weggekaapt. Als je hem van www.slsknet.org download zit je goed.

Chip-Con Prometeia|Opteron 144|OCZ EL PC3200(TCCD)|Corsair XMS PC3500C2 Rev1.1(BH-5)|DFI LP NF4 SLI-DR|MSI K8N NEO2|nVIDIA GeForce 6800Ultra|Leadtek GeForce4 TI4600|8v Multipoint Injection

Verwijderd

Topicstarter
heb nu versie 1.51. Die werkt prima, maar ik heb m via kazaa gedownd, en volgens mij werken beide links niet...

iig bedankt

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Pastinakel schreef op 04 april 2004 @ 00:17:
Het nieuwste geintje van Firstway Medien GmbH misschien? Zou me niets verbazen na het parasiteren van emule. Gierige internetparasieten.
Ha het lijkt er wel verdacht op, op al hun links sites vind je:
Das Angebot ist kostenpflichtig. (29,95€/call aus Deutschland)

Het is duidelijk dat het hier om een duitse organisatie gaat dus de eerste verdachte is dan helemaal Firstway Medien GmbH!
Pagina: 1