Toon posts:

MS Outlook 2003 en bijlagen (foto's)

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, ik ben al enige tijd aan het zoeken, eerlijk gezegd begin ik het een beetje zat te worden want ik kan hetgeen ik wil echt niet vinden.

Ik hoop dat 1 van jullie begrijpt wat ik bedoel en zodoende mij een antwoord kan geven.

In voormalige outlook versies werden eventueel meegestuurde foto's direct in het voorbeeld weergegeven.

Bij outlook 2003 lukt mij dit niet.! Waarschijnlijk is het slechts een kleine instelling, maar wie o wie weet waar ik die kan vinden.

Many ThX en waar mogelijk help ik natuurlijk anderen ook.!!

Verwijderd

Topicstarter
oh ja, en wat ik ook nog zoek:

Dit programma heeft de mogelijkheid zichzelf te minimaliseren, maar je krijgt dan zo een logo rechtsonderin naast de tijd, erg handig, maar ik ben een groot voorstander om juist die lijst zo kort mogelijk te houden.

oftewel, is het mogelijk dat uit te zetten.? dat kan ik ook niet vinden.!!

Verwijderd

Topicstarter
oh nee gebruikt er uberhaupt wel iemand outlook 2003..??

• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07 13:20

Akerboom

Codito, ergo sum

r-muisknop op het icoon rechts onderin en dan krijg je de optie om het uit te zetten

hoe je de plaatjes inline weer kan geven weet ik zo niet

• Karina5000
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-04-2025
Als je een plaatje wilt zien in je mailbericht (engelse versie Outlook 2003):
- Tools
- Options
- Mailformat
- HTML
Dan verschijnt er ook een extra optie 'insert picture'.

[ Voor 20% gewijzigd door Karina5000 op 04-04-2004 10:41 ]

• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07 13:20

Akerboom

Codito, ergo sum

@Karina5000: dat Mail Format heeft te maken met hoe je berichten opstelt, het gaat hier om ontvangen berichten met foto's als bijlage. Vroeger kwamen die gewoon onder elkaar in het bericht nu moet je ze allemaal los bekijken door op de bijlage te klikken.

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de antwoorden..............

@ TormentoR
er staan inderdaad mogelijkheden als je rechtermuisknop doet, maar geen van die levert op dat het icoon verdwijnt, gaat eigenlijk ook niet want als je het minimaliseert dan verdwijnt die uit je balk en moet je hem ergens kunnen openen. Nu heb ik zo een logitech toetsenbord met zo een knopje, maar toch, ik denk dat het misschien wel niet zo handig is om dat icoon te laten verdwijnen.!!

@ Karina5000
staat op HTML dus dat is helaas niet de oplossing........

Weet iemand een mogelijkheid..??

Verwijderd

Topicstarter
hmm zijn er maar weinig mensen die dit gebruiken of weet echt niemand de oplossing..??

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:14

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

HTML moet je gebruiken en dan lukt het hier wel. Hoe plak je de foto's in het bericht ?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Topicstarter
euhm ik snap je bericht niet helemaal..........

html veranderd helemaal niets hoor

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:42

K-Jay

Klaas Jan

Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 22:03:
oh ja, en wat ik ook nog zoek:

Dit programma heeft de mogelijkheid zichzelf te minimaliseren, maar je krijgt dan zo een logo rechtsonderin naast de tijd, erg handig, maar ik ben een groot voorstander om juist die lijst zo kort mogelijk te houden.

oftewel, is het mogelijk dat uit te zetten.? dat kan ik ook niet vinden.!!
Minimaliseren, rechtermuisklik -> 'hide when minimized' ontvinken.

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Verwijderd

Ik denk niet dat hij het heeft over e-mails opstellen maar over ontvangen e-mails. Ik zou dit ook wel graag willen weten.

• AEZscf
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:52
Naar mijn weten wil dat omwille van beveiligings redenen niet. En al heel lang niet, bij Outlook 2000 niet, bij Outlook XP niet.
Maar bij Outlook Express wel, daar verwar je het mee.

Verwijderd

Topicstarter
oh ja dat kan best wel eens kloppen, vorige programma was inderdaad outlook express, pff, wat gek dat het dan hier niet zou kunnen..!!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Het ligt eigenlijk aan de versturende kant; in OE worden alle foto's gewoon onder e-mail gezet maar in Outlook gebeurd dat alleen als het een HTML mail is waarbij de foto echt in de mail is opgenomen (Insert --> Picture). Als je dat dus zelf ook doet dan kunnen je collega-Outloook gebruikers jouw foto's iig goed zien :)
Zo kan je dus bv ook een smilie in je e-mail opnemen; nadeeltje is alleen dat veel (sommige?) mensen HTML mails uit hebben staan dus die zien dan weer een raar opgebouwd mailtje.

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1