Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HP 960c zwart print grijs

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 14:45

AMDFreak

Intel is zo..

Topicstarter
Ik heb sinds een tijdje een HP 960c, alleen als ik een brief uitprint dan print hij zwarte gedeeltes grijs uit.

Dus als ik een foto uitprint oid, dan zie ik ook allemaal grijse dingen ipv zwart echt geen gezicht.

Iemand enig idee waar dat aan kan liggen? *zit nog steeds die standaard inkt in toen ik me printer kocht.

Via een USB aangesloten.

[ Voor 5% gewijzigd door AMDFreak op 03-04-2004 20:59 ]

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-03-2022

newpegasus

Hertog

is de cartridge niet bijna leeg ofzo? dan word zwart idd grijsachtig.

GuitarFacts | Last.fm | Google Zoekmachine Optimalisatie

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 14:45

AMDFreak

Intel is zo..

Topicstarter
newpegasus schreef op 03 april 2004 @ 21:00:
is de cartridge niet bijna leeg ofzo? dan word zwart idd grijsachtig.
Nee, print altijd al zo.. heb dit ding nooit echt goed zwart zien printen

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

slechte cartridge? Als er nog de originele inzit zou je eens een frisse kunnen proberen. Hier geen enkel probleem met zwart op een 960c....

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Verwijderd

Heb ik ook af en toe als mijn HP Photosmart D5160 een tijd niet gebruikt is. Het zwart drukt dan af als egaal grijs - dus niet met streepjes.
Oplossing: spuitmondjes schoonmaken met een zacht niet-pluizend katoenen doekje, dat bevochtigd is met handwarm water. Een aantal keren voorzichtig er over heen gaan. Vervolgens doet hij het weer als nieuw.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:01:
Heb ik ook af en toe als mijn HP Photosmart D5160 een tijd niet gebruikt is. Het zwart drukt dan af als egaal grijs - dus niet met streepjes.
Oplossing: spuitmondjes schoonmaken met een zacht niet-pluizend katoenen doekje, dat bevochtigd is met handwarm water. Een aantal keren voorzichtig er over heen gaan. Vervolgens doet hij het weer als nieuw.
Wow.... beste, heb je gekeken naar hoe oud dit topic is? Ik denk niet dat de TS dit nog leest, laat staan dat hij/zij die printer nog heeft ;)

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Bedankt :/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.