Ik ben me de laatste tijd wat aan het oriënteren op een LCD scherm voor in de auto, waarop ik later eventueel een DVD speler op kan aansluiten, maar in eerste instantie bedoeld om TV signalen uit de ether op te pikken.
Journaal in de file kijken etc...
Nu zie ik portable LCD "TV's" (7") voor zo'n 250 euro.
daar zit soms nog een afstandsbediening bij ook nog.
je kan de vaste antenne vervangen door auto antennes.
Je krijgt dan twee maal twee sprieten langs de achterruit van de wagen.
die sprieten kosten ongeveer 30 - 40 euro.
bij elkaar dus nog net onder de 300 euro

kijk ik gericht op in-car entertainment en met name naar de TV tuners, dan zie ik dat een losse "in car TV tuner" alleen al rond de 300 euro kost
daar komt scherm en alles dan nog bij.
Waar zit hem het verschil nou in bij een losse in-car tuner? en heet het met recht in-car tuner?
kan ik niet uit de voeten of is het ontvangst VEEL minder met het LCD scherm met ingebouwde tuner en losse sprieten?
Die losse sprieten zitten bij een losse tv tuner ook, dus het zal imo niet aan de antennes zelf kunnen liggen.
Journaal in de file kijken etc...
Nu zie ik portable LCD "TV's" (7") voor zo'n 250 euro.
daar zit soms nog een afstandsbediening bij ook nog.
je kan de vaste antenne vervangen door auto antennes.
Je krijgt dan twee maal twee sprieten langs de achterruit van de wagen.
die sprieten kosten ongeveer 30 - 40 euro.
bij elkaar dus nog net onder de 300 euro
kijk ik gericht op in-car entertainment en met name naar de TV tuners, dan zie ik dat een losse "in car TV tuner" alleen al rond de 300 euro kost
daar komt scherm en alles dan nog bij.
Waar zit hem het verschil nou in bij een losse in-car tuner? en heet het met recht in-car tuner?
kan ik niet uit de voeten of is het ontvangst VEEL minder met het LCD scherm met ingebouwde tuner en losse sprieten?
Die losse sprieten zitten bij een losse tv tuner ook, dus het zal imo niet aan de antennes zelf kunnen liggen.
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.