Ik heb me hier helemaal gek naar gezocht maar na een schone XP installatie en een antiblaster en norton2003 volledige update stuurt windows na verloop van tijd automatisch e-mails. Deze worden door norton gescanned en volgens mij gewoon verstuurt???
Nogmaals; veel gezocht maar niet echt een oplossing gevonden. Ik denk zelf aan een massmailer virus. Ik ben geen tweaker en moet het dus doen met 'minimale' kennis. Maar omdat ik hier altijd oplossingen vind op mijn vragen post ik nu hier mijn eigen topic.
Ik heb geprobeerd:
- Adaware
- Norton2003 full system scan
- online scanner van Trend Micro
- online scanner Panda
Maar er wordt niets gevonden. Ik heb één topic gevonden met iemand met bijna dezelfde vraag maar geen antwoord. Vind dit vreemd. Zeker omdat ik er eigenlijk nog nooit iets mee te maken heb gehad.
Ik heb een AMD 64 3.2 Ghz met WindowsXP SP1 en de laatste beveiligings updates.
Nogmaals; veel gezocht maar niet echt een oplossing gevonden. Ik denk zelf aan een massmailer virus. Ik ben geen tweaker en moet het dus doen met 'minimale' kennis. Maar omdat ik hier altijd oplossingen vind op mijn vragen post ik nu hier mijn eigen topic.
Ik heb geprobeerd:
- Adaware
- Norton2003 full system scan
- online scanner van Trend Micro
- online scanner Panda
Maar er wordt niets gevonden. Ik heb één topic gevonden met iemand met bijna dezelfde vraag maar geen antwoord. Vind dit vreemd. Zeker omdat ik er eigenlijk nog nooit iets mee te maken heb gehad.
Ik heb een AMD 64 3.2 Ghz met WindowsXP SP1 en de laatste beveiligings updates.