[C&C]Zero Hour online

Pagina: 1
Acties:

• wallywally
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-11-2025
Dag tweakers,

Ik heb sinds een week of 2 erg problemen met het spelen van Zero Hour Online. Ik zit achter een router met 3 comps en een accesspoint, en achter dat accesspoint ook 1 pc wireless. Dit heeft tot op 2 weken terug altijd perfect gewerkt op een 10-range.

Alleen nu sinds die 2 weken, krijg ik heel vaak "unable to connect" tijdens het connecten met de personen. Hierdoor is "even een spelletje spelen" dus al gauw uitgesloten :( . Heb al vanalles geprobeert, poorten(uit de readme) mappen, comp in DMZ zetten, override firewall, refreshNAT, routertje geflusht, send delay(on/off). Normaliter speelde ik met 2 comps vanachter de router, 1 met de porten doorgemapt, en 1 deed het al zonder die porten doormappen. Nu heb ik met alle 2 de PC´s dus problemen.

Ik heb van andere mensen gehoord dat er meer mensen zijn met problemen met de gamespy servers mbt Zero Hour en dat ze er bij gamespy mee bezig zijn. Weet iemand hier meer van, of de status ervan? Want 2 weken vind ik best lang duren.

Bedankt voor de reacties.

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-02 08:48
De laatste tijd gaat het idd niet bepaald vlekkenloos bij de GameSpy Servers voor ZH, als ik anderen moet geloven. Ikzelf merk er met Chello niet veel van (één PC met DMZ) maar het schijnt voor anderen behoorlijk hinderlijk te zijn omdat ze gewoonweg niet meer kunnen connecten naar mensen waarmee ze voorheen wel konden connecten. Ik denk, of beter gezegt, verwacht dat EA / GameSpy er mee bezig is.