Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 22:35:
[...]
offtopic:
-Neem aan dat je wel bij de verbinding de primaire(preferred) DNS-server op 127.0.0.1 heb gezet?
-2 dns-servers ingevuld bij FastCache?
-probeer ze eens te wisselen(config->swap) nadat je het programma hebt gestart?
offtopic:
Ik weet niet precies waar het aan lag, maar tot een week geleden heeft het icoontje steeds rood "gebrand". Daarna heb ik het voorzichtig eens uitgeprobeerd, in eerste instantie deed hij het wederom niet. Afgelopen weekend heb ik weer een poging gedaan en vanaf toen heb ik het niet meer uitgeschakeld. Het werkt perfect! Alleen jammer dat Wanadoo momenteel weer ergens zit te rotzooien met z'n servers

. Op de één of andere manier kom ik niet goed bij de DNS servers van XS4ALL. De ene keer wel, de andere keer krijg ik de melding dat het domein niet bestaat

. Vreemd genoeg doen die DNS servers van Wanadoo het wel goed.
Snap je hem?

't Is weer een lekkere policy om hunzelf te promoten!
Gelul?? 't was een grap
Maar wat dat betreft, Casema en Wanadoo is één grote pot nat!
Casema begon met het aanbieden van onwijs slecht internet. Ik weet nog goed; overdag in '99 in een flat bij vrienden internetten met 1kb/s. Zelfs ik was sneller met m'n 14k4 modem! De laatste tijd is de kabel een stuk sneller geworden, maar het is nog echt niet te vergelijken met ADSL wat vele male beter geëxploiteerd word. Als je het doet, doe het dan goed, stap over op ADSL bij een qualiteits provider: Demon of XS4ALL.
Wat me overigens net ook nog eens te binnen schoot. Ik kreeg voornamelijk virussen van het Casema/Wanadoo netwerk. De abuse afdeling van Casema zelf reageerde onwijs langzaam op mijn abuse meldingen. In sommige gevallen kreeg ik zelfs 24 virus mailtjes in 5 dagen tijd van hetzelfde IP adres. Tussen de eerste melding van mij en het laatste ontvangen virusmailtje van hetzelfde IP zat dik 120 uur. En wat lezen we op webwereld.nl?
Wanadoo bestrijdt spam via mailpoortblokkade, met een kleine quote daaruit:
Het nieuwe regime gaat op 17 mei in, te beginnen met de kabelabonnees. Mogelijk volgen later ook de adsl-abonnees, zo zegt woordvoerder Dianne Potters.
Snap jij hem?
Ik zou zeggen, zit je abo uit, en ben zo snel mogelijk weg bij die toko! Ben blij dat ik op het juiste moment weg ben gegaan, alhoewel, ze zitten me nog steeds te dissen op m'n tijdelijke cable aansluiting