Wanadoo News Server traag....

Pagina: 1
Acties:

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:39
Hallo,

Zijn er meer die na de snelheidsverhoging opgemerkt hebben dat de Wanadoo News server traag is. Voorheen zat ik met het Powerabonnement tussen de 150 en 200 kb/s. Na de verhoging zie ik enkel 's-ochtends de juiste waarden (ongeveer 450kb/s). De rest van de dag zit ik tussen de 60 en 120 kb.

Ben ik de enigste die dit heeft of zijn er meer die dit probleem ondervinden?

Jeffrey

Verwijderd

bluecupra schreef op 03 april 2004 @ 19:21:
Hallo,

Zijn er meer die na de snelheidsverhoging opgemerkt hebben dat de Wanadoo News server traag is. Voorheen zat ik met het Powerabonnement tussen de 150 en 200 kb/s. Na de verhoging zie ik enkel 's-ochtends de juiste waarden (ongeveer 450kb/s). De rest van de dag zit ik tussen de 60 en 120 kb.

Ben ik de enigste die dit heeft of zijn er meer die dit probleem ondervinden?

Jeffrey
Het is de laatste tijd bagger.

Had nooit problemen met Wanadoo, maar laatste weken slecht bereikbare sites en verbinding totaal niet soepel als voorheen, ook inderdaad de NewsServer.. :'(

(en ja, heb heel wat dnsjes geprobeerd, draai zelf ook een local dns-server)

Overigens nog géén verhoging hier, 485X Com21 Premium.

CB :/ .

Verwijderd

Ik heb er ook last van...
Maar hopen dat het snel beter wordt! Anders misschien maar overstappen naar casema... 8)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2004 19:34 ]

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Op zich is dat niet zo vreemd dat die newsserver trager word. Blijkbaar zat ie voorheen al aan z'n max als je 's avonds een veel lagere snelheid had. Nu zijn er evenveel mensen die downloaden alleen met een hogere snelheid...

Simpele wiskunde...
Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 19:29:
Had nooit problemen met Wanadoo, maar laatste weken slecht bereikbare sites en verbinding totaal niet soepel als voorheen, ook inderdaad de NewsServer.. :'(

(en ja, heb heel wat dnsjes geprobeerd, draai zelf ook een local dns-server)
Wat voor (windows) software gebruik je voor die local DNS server?

Ik ben blij dat ik van die Wanadoo zwendel binnenkort verlost ben. Ze worden idd steeds slechter en slechter.. Ik bel de helpdesk al niet eens meer omdat ik het gevoel heb niet serieus genomen te worden. Nagenoeg geen enkel gesprek (15 stuks!) van de afgelopen 5 maanden heeft nut gehad. Alleen een enkele e-mail met de nadruk erin dat ik niet naar de helpdesk wilde bellen had (waarschijnlijk) nut...

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• sMoKeFiSh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:56
Is al een hele tijd sloom bij mij... meestal zo'n 15-20 KB/s per thread

Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Er heeft laatst ook een artikel gestaan over usenet in de Computer!Totaal en volgens mij ook een ander PC blad. Dat zal ook een hoop schelen denk ik...

Verwijderd

Ik heb ook wanadoo, maar bij mij valt het heel erg mee (180 KB van de 220)

Verwijderd

offtopic:
wat is een newsserver, en hoe kom ik eraan, en is het gratis? (ik heb ook wanadoo)

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 22:58:
offtopic:
wat is een newsserver, en hoe kom ik eraan, en is het gratis? (ik heb ook wanadoo)
Mmm, een nieuws-server is "forum old style" .... en is een van de oudere dingen op het internet.. die nog steeds overleven. ( irc heeft het ook overleeft..yeah ) .

Mmm, op de wannadoo help pagina zou je informatie erover moeten kunnen vinden :-)

There is no place like ::1

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:35
Hier haal ik net aan 36KB max, iets waar ik voor de snelheidsverhogingen ook wel aan kwam. Lijkt mij dat hij inderdaad toen al aan z'n top zat.

De snelheid is ook zeer onregelmatig. Van 35KB naar 5KB zeer schommelend.

Verder weinig problemen met Wanadoo, maar voor newsgroups moet je er niet zijn.

Mijn fotografie en videografie

Verwijderd

Newsgroups is wel een beetje aan het kraken, het wordt tegenwoordig steeds minder als 'forum' gebruikt, vele newsgroups zijn er ook al voor illegale spullen.

Verwijderd

Ik zit ook op slechts 30 kb met Wanadoo Broadband Premium... Al een dikke maand ofzow.
Tevens hebben ze het aantal toegestane threads teruggebracht naar 76 en is de ondersteuning voor crossposts verdwenen.

Ze zijn lekker bezig daar... :(

• BIM
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-02 18:02

BIM

Nothing interesting

Ze moeten toch IETS doen om de zooi draaiende te houden?
Met die verhoogde bandbreedte krijg je deze shit gewoon.
(artikel in de computer totaal helpt natuurlijk ook niet) :(

Usenet gaat dood. What's next?

Bij mij (wanadoo basic / den haag) gaat het nog steeds steady met 380kbps.
iig gemiddeld 3.500 MB per dag.

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-02 06:44

bAdmuTs

mAzE

Heb wanadoo premium en haal "te" vaak zo rond de 30 - 40 kb/s met nieuwsgroepen, behalve 's ochtends vroeg of snachts, dan haal ik zo rond de 80 - 100 kb/s. Bagger is het cker :(

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• Remus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08-2021
BIM schreef op 05 april 2004 @ 10:19:
Usenet gaat dood. What's next?
Ik zou juist zeggen dat Usenet niet dood gaat, anders zou de snelheid van de newsserver vele malen hoger zijn.

Overigens vind ik dat als je usenet gebruikt voor discussies je weinig last zult hebben van de snelheid (vroegah met mijn 14k4 modem ging dat namelijk ook prima).
Maar ja, de meerderheid van de mensen die hier zitten te zeuren zullen wel weer illegaal aan het leechen zijn.

• BIM

BIM

Nothing interesting

Ok dan, let me refrase: het binary gedeelte van usenet gaat eraan.
Nog meer users, betekend nog meer rotzooi, betekend nog minder retentie,
betekend meer incompletes.
Wat denk je wat er gaat gebeuren na dat stuk in de computer totaal.
Het wordt veel te simpel om het te gaan gebruiken.
Dan krijg je weer van die nono’s die elke dvd binnen een week 3x gaan
reposten. Lekker man!!

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02-2025
BIM schreef op 05 april 2004 @ 10:33:
Ok dan, let me refrase: het binary gedeelte van usenet gaat eraan.
Nog meer users, betekend nog meer rotzooi, betekend nog minder retentie,
betekend meer incompletes.
Wat denk je wat er gaat gebeuren na dat stuk in de computer totaal.
Het wordt veel te simpel om het te gaan gebruiken.
Dan krijg je weer van die nono’s die elke dvd binnen een week 3x gaan
reposten. Lekker man!!
ja wanadoo nieuwsserver is inderdaad beetje klote op dit moment, updaten met 9k/byte per seconde alhowel ik premium casema heb...

met huidige waarden:

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Mon Apr 5 2004 om 13:51:43 UTC+0200)

Download : 57.2 KByte/sec
Upload : 7.5 KByte/sec
Connection : 94.0 Conn/min
Ping test Nederland : 641.0 ms

gaat lekker :D kvond het gamen al zo vreemd gaan online :P

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Mensen, letten we een beetje op de content die we posten? Het mag volgens de GoT policy niet rieken naar illegale waren e.d.!
Anders word deze topic binnen de korste keren gesloten door een mod. Het zal namelijk niet de eerste keer zijn!

• meelmark
Ch!pY-J schreef op 05 april 2004 @ 14:25:
Mensen, letten we een beetje op de content die we posten? Het mag volgens de GoT policy niet rieken naar illegale waren e.d.!
Anders word deze topic binnen de korste keren gesloten door een mod. Het zal namelijk niet de eerste keer zijn!
welke waren? :S ik zie niet echt iets illegaals staan hier

• BIM

BIM

Nothing interesting

Waarschijnlijk omdat ik het woord DVD gebruikte.
Nou poeh... eng. 8)7

Verwijderd

Ch!pY-J schreef op 03 april 2004 @ 19:47:

[...]
Wat voor (windows) software gebruik je voor die local DNS server?

...
AnalogX FastCache. Je wilt niet weten hoe lekker dat werkt op verschillende fora :) .

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 21:10:
[...]

AnalogX FastCache. Je wilt niet weten hoe lekker dat werkt op verschillende fora :) .
offtopic:
hmz, vreemd, op m'n ene machine krijg ik het zonder problemen aan de praat, maar op mijn andere waar ik veel meer achter zit krijg ik het niet draaiende :'(. Continu een rood icoontje...

TnX for the tip in ieder geval!

Verwijderd

Ch!pY-J schreef op 06 april 2004 @ 12:36:
[...]

offtopic:
hmz, vreemd, op m'n ene machine krijg ik het zonder problemen aan de praat, maar op mijn andere waar ik veel meer achter zit krijg ik het niet draaiende :'(. Continu een rood icoontje...

TnX for the tip in ieder geval!
offtopic:
YW :)

Mjah, bekend probleem wat ik ook heb gemerkt, het ligt er maar net aan wat je op die pc draait, lijkt erop dat het gewoon een conflict is oid. :(

Ik kon vermijden door het volgende te doen;

Als je hem automatisch opstart, moet je hem eens proberen ergens anders in de sequence te zetten.

Als je hem gewoon in je startup-mapje hebt en je hebt meerdere dingen daarin staan is het niet zo moeilijk, anders even met je register klooien;

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
(had eerst het idee dat dat weinig uit zou maken, maar blijkbaar wel...)

Omdat ik het echt een heel kewl programma vind, heb ik ook maar de moeite genomen dat te mailen naar de maker, maar geloof niet meer dat hij nog heel aktief ermee is op dit moment :/.

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 13:52:
offtopic:
Als je hem automatisch opstart, moet je hem eens proberen ergens anders in de sequence te zetten.

Als je hem gewoon in je startup-mapje hebt en je hebt meerdere dingen daarin staan is het niet zo moeilijk, anders even met je register klooien;

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
(had eerst het idee dat dat weinig uit zou maken, maar blijkbaar wel...)

Omdat ik het echt een heel kewl programma vind, heb ik ook maar de moeite genomen dat te mailen naar de maker, maar geloof niet meer dat hij nog heel aktief ermee is op dit moment :/.
offtopic:
Met firewall aan en uit, het maakt geen verschil bij het opstarten. Maar ik ga die registry "hack" ff toepassen dan...

Cool dat je hem gemailt hebt! Staan trouwens nog wel meer grappige en handige tools op z'n site!

edit:
Hmz, ik heb hem van z'n rooie status afgekregen, alleen nu kan ik geen verbinding krijgen meer met Casema somehow. Ben momenteel via GPRS online :?

[edit2]
Vaag, service DNS client was uitgeschakeld... Kreeg daardoor geen IP van Casema toegewezen :?, heeft me 1,5 u werk gekost om dat te achterhalen...

Ben nu nog bezig met dat analog X werkende te krijgen. Sumhow maakt het geen verbinding met de opgegeven DNS servers, zowel met firewall aan of uit...

[ Voor 25% gewijzigd door jules op 06-04-2004 18:44 ]

Verwijderd

Ch!pY-J schreef op 06 april 2004 @ 15:04:
[...]
offtopic:
Met firewall aan en uit, het maakt geen verschil bij het opstarten. Maar ik ga die registry "hack" ff toepassen dan...

Cool dat je hem gemailt hebt! Staan trouwens nog wel meer grappige en handige tools op z'n site!

edit:

Hmz, ik heb hem van z'n rooie status afgekregen, alleen nu kan ik geen verbinding krijgen meer met Casema somehow. Ben momenteel via GPRS online :?

[edit2]
Vaag, service DNS client was uitgeschakeld... Kreeg daardoor geen IP van Casema toegewezen :?, heeft me 1,5 u werk gekost om dat te achterhalen...

Ben nu nog bezig met dat analog X werkende te krijgen. Sumhow maakt het geen verbinding met de opgegeven DNS servers, zowel met firewall aan of uit...
offtopic:
-Neem aan dat je wel bij de verbinding de primaire(preferred) DNS-server op 127.0.0.1 heb gezet?
-2 dns-servers ingevuld bij FastCache?
-probeer ze eens te wisselen(config->swap) nadat je het programma hebt gestart?

edit;
Misschien anders met bijvoorbeeld iets als:
http://www.r2.com.au/software.php?page=2&show=startdelay

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 18:52 ]

• meelmark
heb ook gekut met news.. voorheen altijd volle snelheid, maar nu is ie ff op top (rond 200), en dan gaat ie tijdje naar 0... hoe kan dit? :S.. heb verschillende newsprogs gebruikt nu.

• BazP
  • Laatst online: 09-12-2024
Uit de Announce groep van Casema:
In verband met toekomstige uitbreidingen en verbeteringen aan het
netwerk, verhuist Wanadoo binnenkort haar nieuwsservers naar een andere
lokatie. Op korte termijn heeft dit een aantal tijdelijke gevolgen.

Om de verhuizing zo soepel mogelijk te laten verlopen, zal het maximaal
aantal verbindingen dat u kunt maken met de nieuwsservers tijdelijk
worden beperkt van vijf tot drie. Daarnaast zal Wanadoo de snelheid
tijdelijk beperken tot 80 kilobit per seconde per connectie.

Wij informeren u zo spoedig mogelijk over de exacte datum en tijd van de
verhuizing.

Met vriendelijke groet,
Wanadoo

Verwijderd

BazP

Blijkbaar geldt dit ook voor Wanadoo ADSL. Met mijn Lite-verbinding ben ik vandaag van max 5 naar max 3 verbindingen gezet en haal ik ipv >100kb nog maar ~30kb gemiddeld. Gek is wel dat het ophalen van headers ineens wel veel sneller gaat, was gisteren iets van 20kb, vandaag is dat >90kb.

Kun je mij het linkje geven van die info? Ik wil graag in de gaten houden wanneer de service weer het oude wordt.

Alvast bedankt.

• meelmark
BazP schreef op 13 april 2004 @ 16:31:
Uit de Announce groep van Casema:

[...]
oh stom heb die groep ook hierin staan maar stom om niet te kijken. bedankt in ieder geval!

• BazP
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 19:51:
BazP

Blijkbaar geldt dit ook voor Wanadoo ADSL. Met mijn Lite-verbinding ben ik vandaag van max 5 naar max 3 verbindingen gezet en haal ik ipv >100kb nog maar ~30kb gemiddeld. Gek is wel dat het ophalen van headers ineens wel veel sneller gaat, was gisteren iets van 20kb, vandaag is dat >90kb.

Kun je mij het linkje geven van die info? Ik wil graag in de gaten houden wanneer de service weer het oude wordt.

Alvast bedankt.
Casema.announce
Daar heb ik het vandaan

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Kleine schop.

Iemand enig idee wanneer ze die zooi verhuizen? Vind dit nogal lastig, tis al 3 weken traag. Daar betaal ik niet voor. Wanadoo is slecht bezig laatste tijd en als dat doorgaat stap ik wel over :(

• _mman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-05-2025
ik heb altijd goed kunnen downloaden van de wanadoo news server (met 1mb abo tot 90kb, toen pas was geupgrade naar 2mb haalde ik max. 140kb).
de laatste weken echter niet meer dan 35kb gemiddeld, alleen headers downloaden gaat met 1mb, zoals ook al door andere gemeld.
downloaden is echter klote op dit moment. zou niet meer weten waar ik een 2mb lijn voor nodig heb op deze manier...

Verwijderd

In de loop van volgende week zou het weer goed moeten zijn.. Althans dat heb ik gehoord.

• BazP
Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 08:56:
In de loop van volgende week zou het weer goed moeten zijn.. Althans dat heb ik gehoord.
Waar heb je dat gehoord?

Verwijderd

Kunnen ze dit uberhaupt maken?!

Stel je hebt zo'n abbo genomen vanwege de nieuwsserver. Maar dan niet voor de illegale shit maar voor bijv een hobbyclub. Je wilt bestanden (films van de reunie of weet ik veel wat) sharen en neemt daarom Wanadoo. Als ze vervolgens niet de faciliteiten (lees snelheden) leveren waarvoor je betaald lijkt het mij dat ze moeten compenseren in de abboprijs.
Of heb ik het mis?!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 22:27

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 10:53:
Kunnen ze dit uberhaupt maken?!

Stel je hebt zo'n abbo genomen vanwege de nieuwsserver. Maar dan niet voor de illegale shit maar voor bijv een hobbyclub. Je wilt bestanden (films van de reunie of weet ik veel wat) sharen en neemt daarom Wanadoo. Als ze vervolgens niet de faciliteiten (lees snelheden) leveren waarvoor je betaald lijkt het mij dat ze moeten compenseren in de abboprijs.
Of heb ik het mis?!
Ze hadden het ook tijdens de verhuizing helemaal af kunnen sluiten, daar hebben ze niet voor gekozen, maar ze hebben hem tijdelijk beperkt. Je kunt er nog steeds bij. Dat compenseren zullen ze niet doen. En het wordt alleen maar beter natuurlijk :) Straks is hij sneller dan voorheen, dat het dan een paar weekjes trager is moet je op de koop toenemen. En bovendien zullen ze zich altijd kunnen verschuilen achter het feit dat nergens staat dat de nieuwserver een bepaalde snelheid moet hebben.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Uit het andere topic over zelfde probleem
Big Joe
Door Big Joe - Thursday 15 April 2004 14:10
Dit grapje gaat volgens wanadoo nog ongeveer 2 weken duren.
Verder heeft een vriend van mij die al heel lang erg intensief wanadoo newsservers gebruikt dit bevestigd. Ik weet niet waar ze dit van daan hebben ik heb het ook maar gehoord... Als ik thuis ben kan ik hem wel vragen maar lukt niet hier op het werk.

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-02 08:33

R-B

Blokkert

geduld ;)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

FastBunny schreef op 22 april 2004 @ 10:57:
[...]

Ze hadden het ook tijdens de verhuizing helemaal af kunnen sluiten, daar hebben ze niet voor gekozen, maar ze hebben hem tijdelijk beperkt. Je kunt er nog steeds bij. Dat compenseren zullen ze niet doen. En het wordt alleen maar beter natuurlijk :) Straks is hij sneller dan voorheen, dat het dan een paar weekjes trager is moet je op de koop toenemen. En bovendien zullen ze zich altijd kunnen verschuilen achter het feit dat nergens staat dat de nieuwserver een bepaalde snelheid moet hebben.
Snap ik, vind het geen probleem.. maar niet 3 tot 5 weken. Een verhuizing moet toch wel sneller kunnen gebeuren?

Verwijderd

gister na enige geruchten zelf toch maar even de klanyenservice gebeld;

ene bas van de casema klantenservice kon mij zeggen dat het hier zeer waarschijnlijk om een permanenten verlaging ging omdat het ´niet de bedoeling is om hele cd´s te downloaden´ en stichting brien zijn focus had verplaatst naar usenet.

op de vraag of casema dan een nog wel functionerende newsserver heeft gaf hij het antwoord dat die ook een geknepen newsserver op de rit had staan en alle providers dit zouden gaan doen(wat een wijsheid).

vraag me af of dit niet in strijd is met de onbeperkt downloaden slogan...

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Voor teksten is die newsserver prima te gebruiken hoor ;)

Verwijderd

Nou als dit zo is,dan rot ik mooi op bij casema!!
Wat is dit nou voor een gelul :(

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 22:35:
[...]

offtopic:
-Neem aan dat je wel bij de verbinding de primaire(preferred) DNS-server op 127.0.0.1 heb gezet?
-2 dns-servers ingevuld bij FastCache?
-probeer ze eens te wisselen(config->swap) nadat je het programma hebt gestart?
offtopic:
Ik weet niet precies waar het aan lag, maar tot een week geleden heeft het icoontje steeds rood "gebrand". Daarna heb ik het voorzichtig eens uitgeprobeerd, in eerste instantie deed hij het wederom niet. Afgelopen weekend heb ik weer een poging gedaan en vanaf toen heb ik het niet meer uitgeschakeld. Het werkt perfect! Alleen jammer dat Wanadoo momenteel weer ergens zit te rotzooien met z'n servers :'(. Op de één of andere manier kom ik niet goed bij de DNS servers van XS4ALL. De ene keer wel, de andere keer krijg ik de melding dat het domein niet bestaat :r . Vreemd genoeg doen die DNS servers van Wanadoo het wel goed.

Snap je hem? ;) 't Is weer een lekkere policy om hunzelf te promoten!
Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 18:27:
Nou als dit zo is,dan rot ik mooi op bij casema!!
Wat is dit nou voor een gelul :(
Gelul?? 't was een grap :)

Maar wat dat betreft, Casema en Wanadoo is één grote pot nat!

Casema begon met het aanbieden van onwijs slecht internet. Ik weet nog goed; overdag in '99 in een flat bij vrienden internetten met 1kb/s. Zelfs ik was sneller met m'n 14k4 modem! De laatste tijd is de kabel een stuk sneller geworden, maar het is nog echt niet te vergelijken met ADSL wat vele male beter geëxploiteerd word. Als je het doet, doe het dan goed, stap over op ADSL bij een qualiteits provider: Demon of XS4ALL.

Wat me overigens net ook nog eens te binnen schoot. Ik kreeg voornamelijk virussen van het Casema/Wanadoo netwerk. De abuse afdeling van Casema zelf reageerde onwijs langzaam op mijn abuse meldingen. In sommige gevallen kreeg ik zelfs 24 virus mailtjes in 5 dagen tijd van hetzelfde IP adres. Tussen de eerste melding van mij en het laatste ontvangen virusmailtje van hetzelfde IP zat dik 120 uur. En wat lezen we op webwereld.nl?

Wanadoo bestrijdt spam via mailpoortblokkade, met een kleine quote daaruit:
Het nieuwe regime gaat op 17 mei in, te beginnen met de kabelabonnees. Mogelijk volgen later ook de adsl-abonnees, zo zegt woordvoerder Dianne Potters.
Snap jij hem?

Ik zou zeggen, zit je abo uit, en ben zo snel mogelijk weg bij die toko! Ben blij dat ik op het juiste moment weg ben gegaan, alhoewel, ze zitten me nog steeds te dissen op m'n tijdelijke cable aansluiting :'(

Verwijderd

[...]

Gelul?? 't was een grap :)

Was dan misschien wel een grap,maar kom toch nog steeds niet boven de 40k/sec
Alleen headers ophalen dat gaat wel okee,maar downloaden ho maar :(

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Eind komende week schijnt het weer sneller te gaan. 5 threads ongelimiteerd....

• meelmark
Ch!pY-J schreef op 22 mei 2004 @ 21:59:
5 threads ongelimiteerd....
hopen we dan maar! sinds de snelheidverhoging naar 2Mbit heb ik nog niet fatsoenlijk uh.. berichten kunnen downloaden van bijvoorbeeld support.radeon >:)

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Daar heb je ook echt zo'n snelheid voor nodig hé ;)

[ Voor 8% gewijzigd door jules op 24-05-2004 00:24 ]

• meelmark
Ch!pY-J schreef op 23 mei 2004 @ 01:23:
Daar heb je ook oecht zo'n snelheid voor nodig hé ;)
O-)

Pagina: 1