Ik heb hier een heel vreemde situatie. Als ik in Outlook 2003 een nieuwe mail opstel gaat alles prima, ik tik de tekst en zie alles. Echter als ik antwoord op een mail die ik heb gekregen dan kan ik wel tekst typen en die staat er ook, maar het is onzichtbaar!! De tekst staat er want ik heb mezelf een mail gestuurd en hetgeen ik typte staat er ook. Ook beweegt de cursor als ik typ. Alleen zie ik enkel de cursor bewegen en geen letters te voorschijn komen. Iemand enig idee hoe dat kan komen?
heb je een TFT monitor? Ik heb het vaker gezien dat iemand met dezelfde PC en een CRT geen problemen had, maar toen hij een TFT erop zette had hij hetzelfde probleem...
Oeps dit moet wel heel dom overkomen maar je hebt gelijk. Normaal heb ik een blauwe achtergrond met witte tekst. Ik had niet door dat het blijkbaar apart in te stellen is voor nieuwe mails en antwoorden op mails. Merci!!!
Nee dit is het toch niet. Ik heb de kleur op wit ingesteld en dan doet ie het. Als ik dan een andere mail beantwoord terwijl de letterkleur op wit staat zie ik weer geen tekst.
En ja ik heb een TFT monitor, altijd gehad op deze pc dus daar ligt het niet aan denk ik.
En ja ik heb een TFT monitor, altijd gehad op deze pc dus daar ligt het niet aan denk ik.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2004 19:04 ]
Probeer dan eens een CRT monitor. Als dit helpt, dan ligt het aan je TFT denk ik...Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 19:02:
Nee dit is het toch niet. Ik heb de kleur op wit ingesteld en dan doet ie het. Als ik dan een andere mail beantwoord terwijl de letterkleur op wit staat zie ik weer geen tekst.
En ja ik heb een TFT monitor
Het gekke is dat als ik op "antwoorden" klik en vervolgens de letterkleur, die al op wit staat, weer op wit zet dat dan de tekst tevoorschijn komt. Als ik de kleur niet opnieuw op wit zet dan is hetgeen ik typ onzichtbaar. Ik heb overigens geen CRT monitor (meer)(hoewel dat geen probleem is, ik kan er wel eentje fixen om te testen maar niet meteen)
Tsja, dat lijkt me logisch dan. Je hebt dan toch weer een witte achtergrond met witte tekst? Zet gewoon je achtergrondkleur op wit en je letterkleur op zwart, overal. Als dat het niet oplost weet ik het ook niet.Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 19:02:
Dat is nogal van de zotte vind ik hoor. Je hebt een miniem probleempje met je software en dan ga je een andere monitor proberen?!WiNlUx schreef op 03 april 2004 @ 19:03:
[...]
Probeer dan eens een CRT monitor. Als dit helpt, dan ligt het aan je TFT denk ik...
Stuur mij eens een e-mail? Mailadres staat in m'n profiel.Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 19:09:
Het gekke is dat als ik op "antwoorden" klik en vervolgens de letterkleur, die al op wit staat, weer op wit zet dat dan de tekst tevoorschijn komt. Als ik de kleur niet opnieuw op wit zet dan is hetgeen ik typ onzichtbaar. Ik heb overigens geen CRT monitor (meer)(hoewel dat geen probleem is, ik kan er wel eentje fixen om te testen maar niet meteen)
[ Voor 21% gewijzigd door Harm op 03-04-2004 19:12 . Reden: BTW ]
Ik zie al wat het probleem is. Als ik bij het antwoordscherm ga naar opmaak -> lettertype -> tekstkleur staat deze telkens weer op blauw. Dit is blijkbaar de default setting waar die telkens terug opspringt. Ik zie geen manier om wit als default letterkleur in te stellen. Dit moet toch kunnen?
Extra > Opties > E-mailindeling > Lettertypen... en dan lekker gaan aanpassen?Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 19:15:
Ik zie al wat het probleem is. Als ik bij het antwoordscherm ga naar opmaak -> lettertype -> tekstkleur staat deze telkens weer op blauw. Dit is blijkbaar de default setting waar die telkens terug opspringt. Ik zie geen manier om wit als default letterkleur in te stellen. Dit moet toch kunnen?
Pagina: 1