Tijdens printopdracht stopt hij.

Pagina: 1
Acties:

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hoi.

We hebben hier een HP Photosmart 7760.
Zodra ik hem een printopdracht van een DVD Cover geef begint ie met printen, maar na een stukje stopt hij ermee.
De printer staat gedeelt via een pc in een netwerk.
En ik geef dus een opdracht op een andere pc in het netwerk.
Maar wat me opvalt als ik kijk naar de printopdrachten en kijk naar de grootte van mijn opdracht zie ik dat hij tussen de 60 en 90MB is nogal veel volgens mij.
Ik druk af op 4800x1200dpi.

Iemand enig idee?
Hij heeft het namelijk goed gedaan.
Ik heb niks aan de instellingen gedaan.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:54

The Eagle

I wear my sunglasses at night

ik denk dat je hem nog op de PS driver hebt staan. Dat ding heeft ook een ander type driver - staat in je printerproperties. Dan worden de bestanden ineens maar iets van 8 a 9 Mb Denk dat de ontvangende PC die grootte van bestanden niet kan verwerken.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• FabiandJ
  • Niet online
The_Eagle schreef op 03 april 2004 @ 18:51:
ik denk dat je hem nog op de PS driver hebt staan. Dat ding heeft ook een ander type driver - staat in je printerproperties. Dan worden de bestanden ineens maar iets van 8 a 9 Mb Denk dat de ontvangende PC die grootte van bestanden niet kan verwerken.
Hoe en waar kan ik dat veranderen?

• FabiandJ
  • Niet online
Iemand die me kan helpen?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:54

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ligt een beetje aan het OS dat gebruikt wordt...zal bij XP anders zijn dan bij NT of 2000. Maar ik wil je gewoon adviseren eens al je knoppen en tabbladen na te gaan bij je printers. Ik neem aan dat je je ingestelde printers nog wel weet te vinden in de startmenu's :) En dan rechtermuisklik en eigenschappen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• FabiandJ
  • Niet online
The_Eagle schreef op 05 april 2004 @ 12:02:
Ligt een beetje aan het OS dat gebruikt wordt...zal bij XP anders zijn dan bij NT of 2000. Maar ik wil je gewoon adviseren eens al je knoppen en tabbladen na te gaan bij je printers. Ik neem aan dat je je ingestelde printers nog wel weet te vinden in de startmenu's :) En dan rechtermuisklik en eigenschappen.
Op beide pc's staat Windows XP.
Ik kan vanaf mijn pc niet de instellingen veranderen behalve het aantal dpi's van de printer die is gedeelt. Dus de afdrukkwaliteit kan ik veranderen.
Als ik hem trouwens instel op de beste kwaliteit krijg ik ook een melding van dat het bestand zeg maar 400MB zou kunnen worden.
Dus zou het daar door kunnen komen?
Ik had dit probleem eerst namelijk nog niet door met de hoogste kwaliteit te printen.

[ Voor 23% gewijzigd door FabiandJ op 05-04-2004 12:31 ]

Pagina: 1