Toon posts:

activeX rot ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Inetrnet explorer geeft constant errors dat de beveiligings instewllingen niet kloppen en dat de pagina niet goed kan woreden weer gegeven. en vervolgens laat hij de pagina feilloos. maakt nuiet uit welke opties je in of uit schakeld in active x instelling de errors blijven.

ik kan bij gogle niet veelmeer dan allemaal programeer active X onderdelen vinden, weet dus ook niet welke ik moet hebben en of kan je die wel opnieuw instaleren.

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Ik zou zeggen probeer het eens om Active X (9?) opnieuw te installeren. Had het aldus je jezelf toch mogelijk kunnen oplossen?

Maar probeer anders eerste even spybot en een virusscanner//

Verwijderd

Topicstarter
en welke moet ik dan hebben want ik zoe me te pleurus op google, maar ik kan alleen maar losse delen vinden zoals ik al in de start topic zeg.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kan je ActiveX wel opnieuw installeren :? Afaik staat dat los van DirectX :)

Je kan proberen om IE opnieuw te installeren, dit kan op meerdere manieren, zoek daar even naar op dit forum, weet ze niet uit m'n hoofd.

Misschien dat een ActiveX component dat rot is roet in het eten gooit. Deze kan je bekijken door extra > internetopties > algemeen > tijdelijke int inst > instellingen > objecten weergeven. Donder ze allemaal eens weg. Lulligste wat kan gebeuren is dat je ze opnieuw moet downloaden als je op een site komt waar je ze nodig hebt, maar dan krijg je gewoon een popup.

Je kan ook met HijackThis kijken, de onderste uit het log zijn de ActiveX componenten.

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 15:08

WhiteDog

met zwarte hond

Als je een engels Windows XP hebt zou je Service Pack 2 RC 1 kunnen proberen. Daar zitten nogal veel updates voor ActiveX in die het probleem misschien meteen oplossen :)