Vuur(Vliegende)Vogel
Even to topic, om te kijken of die wel of niet trager is kun je het mischien beter benchmarken met bijvoorbeeld 3d mark. Dit doe je met allebei de kaarten, en je ziet het verschil uiteindelijk zelf (in scores bv)
[ Voor 34% gewijzigd door UTM op 03-04-2004 17:49 ]
Het gaat hem toch helemaal niet om het upgradenw03f schreef op 03 april 2004 @ 17:45:
een geforce fx 5200 met 182 mbIig ts, deze vraag kan je best met de search vinden. Wil je dat niet, kan je je vraag min of meer ook hier posten:"Wat kan ik het beste hieraan upgraden" deel 7. Om er nu een topic voor te openen
[ Voor 54% gewijzigd door Hahn op 03-04-2004 17:46 ]
The devil is in the details.
Hij wil het niet zozeer upgraden neen, maar hij wil kijken of de kaart sneller is. In het topic dat ik hem gaf zou je een vraag kunnen stellen van: Welke kaart kan ik beter kiezen, dan komt er uiteindelijk vanzelf uit welke niet/wel sneller is. Dat is altid beter dan een topic ervoor te openenHet gaat hem toch helemaal niet om het upgraden Hij wil weten of de videokaart die hij terug heeft gekregen gelijkwaardig is met z'n vorige videokaart.
December, je hebt btw wel heel vet logo. Waarvan is die?
[ Voor 9% gewijzigd door UTM op 03-04-2004 17:49 ]
Verwijderd
Dus jij zou een vraag stellen in dat topic terwijl dat topic daar helemaal niet voor bedoelt is..?w03f schreef op 03 april 2004 @ 17:48:
[...]
Hij wil het niet zozeer upgraden neen, maar hij wil kijken of de kaart sneller is. In het topic dat ik hem gaf zou je een vraag kunnen stellen van: Welke kaart kan ik beter kiezen, dan komt er uiteindelijk vanzelf uit welke niet/wel sneller is. Dat is altid beter dan een topic ervoor te openen
Ja, de TS had het antwoord ook zelf kunnen vinden door wat reviews te bekijken, maar vertel hem dát dan en ga 'm geen omweg geven
Icoon is trouwens van Neverwinter Nights
[ Voor 7% gewijzigd door Hahn op 03-04-2004 17:50 ]
1) Ja, ik zou daar mijn vraag stellen. In dat topic kan je vragen wat je het beste kan upgraden, als je dan met de vraag komt: Ik kan niet kiezen uit 2 kaarten: GF4 mx of fx 5200! Nu komt er vanzelf wel een antwoord die je goed uitlegt waarom je beter de een of de ander kan nemen.Dus jij zou een vraag stellen in dat topic terwijl dat topic daar helemaal niet voor bedoelt is..?
Ja, de TS had het antwoord ook zelf kunnen vinden door wat reviews te bekijken, maar vertel hem dát dan en ga 'm geen omweg geven
2) Dat de ts in reviews had kunnen lezen dat de een beter is dan de ander is voor mij eigenlijk een vereiste.
Dankje wel
En of ik nu de 128 bits en 64 bits heb weet ik ook niet. Maar igg bedankt
Vuur(Vliegende)Vogel
Dit kan je zien door een benchmark te draaien met aida32En of ik nu de 128 bits en 64 bits heb weet ik ook niet
Verwijderd
als je benched me 3dmark2001 dan scoort da fx5200 64bit ongeveer 4500-5000
en de 128bit scoort ietsje meer op 7000.
Ik had een fx5200 die later kapot ging en ik kreeg een 64bit versie in vervanging dus ik lekker klaagen en later kreeg ik een fx5600 non ultra maar de design was wel ultra
Bus Breedte 64 bit
Mag ik hier uit opmaken dat deze 64 bit is
Vuur(Vliegende)Vogel
Nee, je moet het eerst keer 10 doen, dan gedeeld door 98³ en dan een dubbele flikflak maken, als je dan nog vindt dat er 64 bit staat mag je eruit opmaken dat ie 64 bit is.vuurvliegje schreef op 03 april 2004 @ 19:26:
adia 32 geeft aan:
Bus Breedte 64 bit
Mag ik hier uit opmaken dat deze 64 bit is
Verwijderd
maar je kan hem terugbrengn en vragen met een klein beetje (10?) bijbetaling of je een FX 5600 XT mee kan krijgen.
Verwijderd
Het kan toch ook het geheugen zijn ofzo, weet hij veel.December schreef op 03 april 2004 @ 19:27:
[...]
Nee, je moet het eerst keer 10 doen, dan gedeeld door 98³ en dan een dubbele flikflak maken, als je dan nog vindt dat er 64 bit staat mag je eruit opmaken dat ie 64 bit is.
Beetje aardig voor elkaar is okay
Hehe LOLDecember schreef op 03 april 2004 @ 19:27:
[...]
Nee, je moet het eerst keer 10 doen, dan gedeeld door 98³ en dan een dubbele flikflak maken, als je dan nog vindt dat er 64 bit staat mag je eruit opmaken dat ie 64 bit is.
Maar zoveel verstand heb ik nu ook weer niet van videokaarten.
Vuur(Vliegende)Vogel
No signature found
en ik heb de fx5600 256mb en ben er ook niet tevreden mee
dus vraag geld terug of leg beetje geld bij voor een 5700 ultra of zo
No signature found
En kassaa.. dat is wel een erg nutteloze post
Dit topic is gesloten.
![]()