Email problemen met gmx.net

Pagina: 1
Acties:
  • 1.252 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110630

Topicstarter
Tarif GMX FreeMail NG
e-mail-Adresse mijnemailadresdus@gmx.net
Kundennummer 8 cijfers
POP3-Server pop.gmx.net
SMTP-Server mail.gmx.net

deze info heb ik en dit heb ik in mijn Outlook Express ingevoerd, nu krijg ik echter de volgende foutmelding als ik op 'send/receive' douw:

The message could not be sent because the server rejected the sender's e-mail address. The sender's e-mail address was mijnemailadresdus@gmx.net'. Subject 'onderwerpnaarkeuze', Account: 'pop.gmx.net', Server: 'mail.gmx.net', Protocol: SMTP, Server Response: '550 5.7.0 {mp005} Need to authenticate via SMTP-AUTH-Login', Port: 25, Secure(SSL): No, Server Error: 550, Error Number: 0x800CCC78

Meer mensen met GMX die dit hebben gehad ? Mijn duits is niet best dus op hun site kom ik er niet echt uit (en ja ik heb het echt gheprobeerd maar na een uur turen heb ik het wel gehad)

Alvast erg bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je moet authentication voor outgoing mail aanzetten:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/27422/full.png

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mjah, hier outlook2003, maar zelfde idee qua rommel invullen denk ik zo ;)

Ehm, vul in je emailadres als emailadres dus, maar OOK als gebruikersnaam en voer je wachtwoord in. Hier heb ik NIETS met het Kundennummer gedaan ieg :) Misschien verschillen daar express en 2003, maar het is dus niet nodig...

Verder moet je bij "Server voor uitgaande e-mail" dan "voor de server voor uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist" aanvinken en dan "dezelfde instellingen gebruiken als voor inkomende e-mail" aanvinken :)
Zo werkt het hier ieg goed. Heb die foutmelding ook wel eens gehad toen ik net een nieuw outlook account aangemaakt had..

//Eh :?
Tom S. doet juist het tegenovergestelde :? Nja, hij voert nog eens z'n wachtwoord enzo in :?
Ik denk dat het er aan ligt dat jullie beide je kundennummer invullen ipv je mailadres als gebruikersnaam :? Dan kan je misschien niet dezelfde instellingen gebruiken?
Maarja, als het maar werkt, he? ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Okyah op 03-04-2004 16:55 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Okyah schreef op 03 april 2004 @ 16:53:
Ik denk dat het er aan ligt dat jullie beide je kundennummer invullen ipv je mailadres als gebruikersnaam :? Dan kan je misschien niet dezelfde instellingen gebruiken?
Maarja, als het maar werkt, he? ;)
Je moet juist dat kundenummer gebruiken om in te loggen :)
Het kan ook met je mailadres (en zelfs met de alias die je gratis kunt aanmaken).
Error 550 betekent in ieder geval dat hij het betreffende mailadres niet kent.