geen tv-out meer na reinstall en catalyst 4.3

Pagina: 1
Acties:

• Rotaderp2
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-10-2024
het volgende probleem:

Ik krijg de tv-out niet meer aan de praat na een reinstall van mijn systeem met windows xp Pro SP1a en Catalyst 4.3 drivers.

voor de reinstall werkte het allemaal perfect, s-video kabel is direct aangesloten op de Radeon 9700 Pro.

kabels en aansluitingen wel gecontroleerd en de force tv dtection optie werkt wel maar het beeld blijft nog steeds helemaal zwart.

suggesties zijn welkom...

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Welke drivers had je hiervoor wat er wel mee werkte? Heb je die al geprobeerd?

• Rotaderp2
daarvoor had ik catalyst 3.6 ...vrij oude dus, nee nog niet geprobeerd maar dat mag eigenlijk toch niks uitmaken ?

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-08 11:47

jurma

simply connecting...

nieuwe drivers hoeven per definitie niet altijd beter zijn hoor, maar aangezien het een redelijk nieuwe kaart is zou deze ookde nieuwe drivers moeten pakken.
Krijg je ook eventuele foutmeldingen of je kan gewoon de optie niet kiezen voor tv-out?

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

• Rotaderp2
hij detecteerd gewoon de tv niet, dan krijg je dus bij weergaves dat icoontje van een grijs kabels met een rood kruis erdoor.
en als ik force tv connection aanzet kan ik de tv dus wel aanzetten maar blijft het beeld zwart.

• Rotaderp2
iemand nog enige suggesties ???

• Rotaderp2
oudere drivers geinstalleerd, helpt helemaal niks, ik krijg nopg steeds gewoon een zwart beeld. voor de herinstallatie deed de tv-out het nog, nu blijft het compleet dood.
Pagina: 1