Ik heb 2 weken geleden een Epox 8RDA+ in combinatie met een Duron 1800 gekocht. In het begin draaide alles lekker op 200 Mhz FSB maar nu is de fsb gewoon gelockt op 100 Mhz. Ik heb alle jumpers al omgezet, maar het mag niet baten. Als ik in de bios iets anders instel bijvoorbeeld 133 Mhz dan negeert het moederbord het gewoon en blijft op 100 Mhz staan.
Ik heb alle voltages geprobeerd, nieuw geheugen, andere proc maar dat heeft allemaal geen zin. Bios reset heb ik uiteraard ook gedaan en ook de 100/133 Mhz jumper heb ik geprobeerd. Geheugen in een ander slot heb ik ook geprobeerd.
Heeft iemand een idee hoe dit rare probleem op te lossen? Alles heeft wel een keer gewerkt namelijk.
Ik heb alle voltages geprobeerd, nieuw geheugen, andere proc maar dat heeft allemaal geen zin. Bios reset heb ik uiteraard ook gedaan en ook de 100/133 Mhz jumper heb ik geprobeerd. Geheugen in een ander slot heb ik ook geprobeerd.
Heeft iemand een idee hoe dit rare probleem op te lossen? Alles heeft wel een keer gewerkt namelijk.