Toon posts:

Ik wil niet illegaal kraken!

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Floris: serieus! Geloof me, ik probeer niet illegaal dingen te kraken en zo! As a matter of fact: ik heb juist vorige week (echt waar, geloof me) besloten geen enkele illegale byte meer op mijn computer toe te laten, hetgeen daarvoor dus wel het geval was. Ik heb nu a. een schoon geweten en b. een heeeeeeele boel ruimte op mijn harde schijf... Kopieren/kraken is fout, verkeerd, dom etc.En het kan wel zijn dat iedereen het doet: ik doe het niet meer. En ik snap eigenlijk niet dat ik daar nu pas achter ben. In ieder geval, ik vind het echt gewoon irritant om van cd's te wisselen (wat misschien wel komt door al dat spelen van gekraakte software...). Maar ik snap wel dat je vind dat deze site kan uitnodigen tot illegaal kopieren. Heb jij een ander idee hoe ik mijn gekochte games zonder cd kan spelen? Of moet ik daar gewoon maar aan wennen...?

P.S. Laat ook maar: domme vraag: een advies over spelen zonder cd zal altijd leiden tot een ontoelaatbaar illegaal antwoord...

Verwijderd

deze link is dus volgens mij nu legaal:

www.gamecopyworld.com

je moet ook de originele cd hebben om daar te mogen downloaden, officieel dan

Verwijderd

Topicstarter
Hm, ja, dat is 'm. Maar hoeveel mensen die die site bezoeken houden zich aan de voorwaarden, laat staan dat ze die lezen...

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-02 19:40
Toch vind ik dit wel vreemd klinken.

Geen enkele illegale prog meer op je pc ??
Das moeilijk hoor..

Ik geloof er niks van.

Dus als Windows koop je in de winkel, als je een spel wilt spelen koop je die ook in de winkel ?? Dure bussines.. :)

Daar hebben we internet voor, die lui die die spellen en progs uitbrengen hebben genoeg poen.. :D

Internet rulez

Verwijderd

Neem gewoon http://www.megagames.com

Iedereen weet toch wel dat je je voordoet als een }:O

Maar wij weten wel beter!! :)

8-)

Verwijderd

Topicstarter
Tja, ik weet het: het is haast niet te geloven. En toch is het zo. En veel geld kost het ook. Tenminste, als je alles hebben wilt wat je leuk vind. Maar ook als je niet alles wilt... Aan de andere kant heb ik nu eindelijk tijd om een spel eens echt helemaal te spelen. Ik bedoel, als je elke dag een stuk of 5 complete spelen van alt.binaries plukt, hoeveel speel je er dan nog echt? Ik wil niet ontkennen dat het moeilijk is. Ik mis nu ook een boel: ik maakte bijvoorbeeld veel muziek. Nu niet meer. Als ik alle programma's moet kopen die ik voorheen gebruikte, ben ik duizenden guldens kwijt. Het is ook moeilijk in de zin van: je gebruikt iets illegaals voordat je het weet. Een of andere verborgen utility of zo, die bij nader inzien ook betaald moet worden voor gebruik.
Nou ja, het maakt allemaal niet uit: jullie kunnen me tig keer een }:O noemen, ik weet dat ik goed zit. En toch is... ach, laat maar, ik kan hier wel hele verhalen vertellen wat er fout is aan illegaal software gebruik, maar dat weten jullie zelf ook wel. Toch...?

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
nou veel geluk,
schrijf er een boek over, en we horen het als je weer genezen bent :):):):)

• Carloz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11-2025
zeker klappen gehad van de bsa..

Verwijderd

Klap van de molen gehad :?:?:?

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-02 00:09
Geen enkele illegale prog meer op je pc ??
Das moeilijk hoor..
Helemaal niet, porbeer maar eens een willekeurige linux distro :)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

Servowire

prutser:~#

tssss, zeker geld te veel

Hoe duur is Office 200 bijvoorbeeld wel niet?

Koop ik liever een Geforce voor...

En windows ook, boeie

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

en wie heeft er een legale versie van Adobe Photoshop liggen ? ;)

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

Servowire

prutser:~#

Ik koop alleen legale software als het echt goed is

(half-life, UT, FS2000, en nog wat)

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

Als je geen cd's meer wilt wiselen moet je imsi cd (zo heet die geloof ik)kopen >:) dit prog. maakt een virtueele cd aan op je hd en zet daar dus je cd op en je hoeft nooit meer cd's te wisselen.
veel plezier er mee.:)

/EDIT
tiep miep had fouten gemaakt, kan ook niks aan anderen overlaten >:)
/EDIT

Verwijderd

Topicstarter
imsi cd... 'k zal eens kijken.
Office 2000 kopen (laten we Office 200 maar even buiten beschouwing laten ;) ? 'k Ben er goed gek! (Zo gek ben ik dus ook weer niet... :) Ik heb m'n pc niet om op te werken! Werken doe ik op mijn werk wel (maar voornamelijk met (legale versies van) Photoshop, XPress, Illustrator en zo). In ieder geval: een tekstje typen kan uitstekend met Wordpad. Wie gebruikt nou alle functies van Office prive? Ik zeker weten niet. De meeste functies van die pakketten heb je (prive) a. niet nodig en kun je b. als freeware of zo wel krijgen (die office van Sun bijvoorbeeld). Echt, er is meer gratis en toch nuttige software dan je denkt. Blijft een feit dat ik aan spelletjes alleen al meer dan genoeg geld kwijt ben nu.

• JoNaTHaN(NL)
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Je hebt zeker geld te veel :) dan wil ik ook wel wat geld van je hebben hoor dus als je het kwijt moet giro 9876543 :) :9
Pagina: 1