Floris: serieus! Geloof me, ik probeer niet illegaal dingen te kraken en zo! As a matter of fact: ik heb juist vorige week (echt waar, geloof me) besloten geen enkele illegale byte meer op mijn computer toe te laten, hetgeen daarvoor dus wel het geval was. Ik heb nu a. een schoon geweten en b. een heeeeeeele boel ruimte op mijn harde schijf... Kopieren/kraken is fout, verkeerd, dom etc.En het kan wel zijn dat iedereen het doet: ik doe het niet meer. En ik snap eigenlijk niet dat ik daar nu pas achter ben. In ieder geval, ik vind het echt gewoon irritant om van cd's te wisselen (wat misschien wel komt door al dat spelen van gekraakte software...). Maar ik snap wel dat je vind dat deze site kan uitnodigen tot illegaal kopieren. Heb jij een ander idee hoe ik mijn gekochte games zonder cd kan spelen? Of moet ik daar gewoon maar aan wennen...?
P.S. Laat ook maar: domme vraag: een advies over spelen zonder cd zal altijd leiden tot een ontoelaatbaar illegaal antwoord...
P.S. Laat ook maar: domme vraag: een advies over spelen zonder cd zal altijd leiden tot een ontoelaatbaar illegaal antwoord...