Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Al sinds 2001 ben ik de trotse bezitter van een Nokia 8210, en nog altijd met volle tevredenheid tot eergisteren.

Het probleem is dat als hij een paar uur uit heeft gestaan en ik hem weer aanzet dat het klokje een paar uur achterloopt, de accu is nog 3/4 vol dus dat kan het probleem niet zijn en tot eergisteren was het nooit een probleem.

Waar zou dit op kunnen duiden? verder doet de telefoon het goed en het liefste zou ik hem nog een jaar of wat willen gebruiken.

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11 22:36
Ik kreeg hier op een bepaald moment ook last van (mijne komt uit 2000). Mijn oplossing was de telefoon nooit meer uitschakelen, en gewoon op 'silent' mode zetten snachts..

Heb vorrige week trouwens een a800 van samsung gekocht, 150 euro bij de MediaMarkt, maar het kan goedkoper.. Misschien is het, (aangezien je ook al een vrij oude telefoon hebt, die je vast net als mij tot op het heden versleten hebt en dus ook alles eruit gehaald hebt), een idee, een nieuwe telefoon aan te schaffen.

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:08

Rico

Wie dit leest is gek....

Als je het frontje van je gsm haalt zie je achter plastic een knoopcel accu zitten.
Die is dan leeg. Is te vervangen.