[XP] Grootte van startbalk en pictogrammen; hoe aanpassen? *

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109176

Topicstarter
Hoe kan 'k de grootte van de startbalk en de grootte van de pictogrammen daarin aanpassen? Dit lukt me maar niet in windows XP. Wie weet hoe dat moet?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110028

Ga naar je startblak druk rechtermuistoets en vervolgens eigenschappen. Hierna het 2de tabblad. Succes ermee! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:56

UTM

De grote van de startbalk doe je als volgt: Rechtermuisknop erop, vinkje bij taakbalk vergrendelen weghalen, vervolgens kan je hem gewoon groter of kleiner maken door op de bovenste lijn met je linkermuisknop te slepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
thnx! :*)

'k zal 't gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:43
Als je de groote van de iconen erbij aan wilt passen dan moet dat bij je display properties (rechtermuis op bureaublad enz.) bij appearance >> Advance. en dan de grootte van de Active titlebar bijstellen.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
't werkt wel maar 'k heb een ander probleem. de pictogrammen zien er namelijk heel wazig en pixelachtig uit. hoe kan 'k dat veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:43
Daars weinig aan te doen, misschien dat je je resolutie wat hoger kunt zetten, maar das alles.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 16:19

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

Anoniem: 109176 schreef op zaterdag 03 april 2004 @ 12:28:
't werkt wel maar 'k heb een ander probleem. de pictogrammen zien er namelijk heel wazig en pixelachtig uit. hoe kan 'k dat veranderen?
Ik weet dat het een oud topic is, maar dit werkte bij mij in Win XP Pro zoals hierboven ook al ietsje beschreven is:

Bureaublad - eigenschappen - vormgeving - Tekengrootte op "normaal" zetten! (of zelf een andere instelling proberen)

Het probleem werd bij mij veroorzaakt toen ik aan het klooien was met scherminstellingen, denk hierbij aan veranderen van enkel naar multimonitor of het veranderen van de reslolutie.

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik verplaats dit topic (alsnog) even naar WOS met een titeledit :)

windows startbalk > [XP] Grootte van startbalk en pictogrammen; hoe aanpassen? *
SA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1