Toon posts:

tweede geheugelslot asus laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

heeft iemand hier een idee waar het tweede geheugenslot van een Asus l3400d laptop zit?

volgens alle documentatie heeft de laptop 2 geheugenslots, en ook allerlei software laat 'slot 1' en 'slot 2' zien. als ik 'm aan de achterkant openmaak, zit er onder de fan slechts 1 geheugenslot. dat is 'slot 2' waar nu 512 mb geheugen inzit. 'slot 1' is echter nergens te vinden, maar ik zou er graag nog wat geheugen bijplakken..en er is zowel op de asus site als in de documentatie helemaal niks over dit onderwerp te vinden. ik heb ook geen idee hoe dit zit bij andere laptops.

thanks!

ruud

Verwijderd

Onder het toetsenbord. Er is wel een complete manual beschikbaar voor het demonteren van de laptop op de Asus site. Bij de downloads voor de L3000Tp staat een file L3Tp.zip die de info die je zoekt wel bevat.

Verwijderd

Topicstarter
super.. er zit inmiddels 768 mb in de machine.. de manual die ik eerder had gedownload mist alle aparte hoofdstukken waarin al dit soort procedures staat beschreven die in dit zip-bestand wel aanwezig zijn...

bedankt!

ruud

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Dit is er dus één voor de database.

off-topic:
Welkom op GoT ruudd. Mag ik je aanraden toch nog even de FAQ door te lezen, ik heb zo'n vaag vermoeden dat je dat nog niet gedaan hebt.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mooi dat dit is opgelost, maar ik raad je wel aan voortaan éérst op de Asus site te kijken, en dan pas een topic te openen. :)

Ik raad je ook even aan om de punten uit de policy door te nemen. Hier staan wat dingetjes in die je moet weten, voordat je hier een reply post of een topic opent. Zo wil ik ook even de nadruk leggen op dit puntje uit de algemene FAQ:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je per se zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.
Je naam mag je dus voortaan weglaten. ;)

Dit topic is gesloten.