[ic7max3/antec tp550]reageert nergends op

Pagina: 1
Acties:

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:54
allereerst mijn probleem:

ik heb sinds 1 week een abit ic7max3 met een 2.8(c) p4 processor, 2x 512mb adata 500mhz geheugen, ati radeon 9800xt hercules en een antec truepower 550watt voeding

nu ben ik aan het overclocken geweest en alles ging goed, 7k 3dmarks gehaald.
maar toen ik mijn pc gisterenavond uit wilde zetten bleef deze hangen bij het windows(xp) wordt afgesloten.
een reset wilde niet helpen
ook 4 seconden de powerknop inhouden niet
uiteindelijk de stroom er afgehaald, dat werkte (uiteraard :+ ) wel

maar nu
deze ochtend zet ik mijn pc aan en hij geeft geen kik, geen draaiende fans, geen POST piepje(s) helemaal niets. ook de LEDs gaan niet aan ;(

ik heb inmiddels de voeding losgehaalt van het mobo en los aan 12v fans gehangen, waaronder een rode ledfan en deze lijkt te "pulseren" het voltage is ook niet 100% dat komt niet boven de 11.8 volt uit en schommeld zwaar

is iemand bekend met dit probleem? zo ja is er een oplossing voor? of moet ik deze voeding (en vermoedelijk mobo) terugsturen naar de winkel voor garantie?

*burp*

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:54
eeehh.... ik voel me best stom nu.... ik heb ipv groen-zwart mn voeding gehotwired met groen-grijs, daar kwam het pulseren vandaan
B)
en het probleem met mijn pc bleek een clear cmosjumper te zijn die iets verbogen was, waardoor hij sluiting veroorzaakte met een aangelegen jumper O-) }:O

*burp*