Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Barebone voeding upgraden, nut?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Shuttle heeft een nieuwe voeding van 250 W. Standaard heeft een Shuttle Barebone 200 W. Worden de prestaties van mijn PC beter als ik 250 W neem? Kortom heeft het enig nut om die nieuwe voeding aan te schaffen buiten dat die nieuwe voeding SilentX wordt genoemd, wat voor zichzelf spreekt :)
Mijn specificaties: http://www.ferry-tale.com/tech.html en ik wil het systeem nog uitbreiden met een TV-kaart van Pinnacle.

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

zolang je geen problemen hebt zou ik niks upgraden daaraan,
zo had ik laatst knipperende ccfl's als me harddisks actief waren, toen was het wel tijd voor een zwaardere :P

Verwijderd

Het was toch ook zo dat de 250W stiller was

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
Uit tests blijkt dat dit niet zoveel verschil is...

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 10:32:
Shuttle heeft een nieuwe voeding van 250 W. Standaard heeft een Shuttle Barebone 200 W. Worden de prestaties van mijn PC beter als ik 250 W neem?
Nee. Misschien moet je eens kijken bij http://www.beginnersweb.nl voor meer info over hoe een PC werkt.

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Swandertj schreef op 03 april 2004 @ 12:29:
Uit tests blijkt dat dit niet zoveel verschil is...
Alleen bij doven. Ik heb de silentx en maakt een wereld van verschil ;) Dan moet je natuurlijk geen loeiende hardeschijven videokaarten en exotische cpu koelingen hebben die ver boven de 10.000 rpm werken want dan merk je er nog geen hond van. Vaak ligt het aan mensen die een cpu koeler niet goed instellen waardoor deze onnodig hard draait wanneer je systeem idle is.

Verwijderd

Topicstarter
@ Swandertj:
welk verschil, de prestaties of de silence...
@ j-w:
als je het antwoord niet weet, mag je dat ook zeggen! ;)
@ Seth_Chaos
hij is dus alleen stiller, of gingen de prestaties ook omhoog?

Verwijderd

FNS, JW heeft wel gelijk, met alle espect, dit hoort eerder daar dan hier. Zolang een voeding het goed doet lijkt het me nie dat je hem hoeft te vervangen. gaat het alleen om het geluid, doe dan een weerstandje bij de fan ;) als een voeding voldoende stroom levert zullen de prestaties niet verder omhooggaan als je een andere voeding met meer vermogen neemt... ik zou deze houden, en miss de fan modden als die je dwarszit

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2004 13:07 ]

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Je PC gaat niet beter presteren van een dikkere voeding, uit die droom kan ik je alvast helpen.
Je hebt eigenlijk pas een nieuwe voeding nodig als hij kapot is, als de voltagelijnen dermate laag zijn dat je systeem er instabiel van wordt of als je gewoon een andere wilt (bijv vanwege geluidsproductie).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.