Ik vroeg me af of er nog iemand een goede tip had voor een auto radio met MP3 speler, het liefst een die ook van DVD's leest (ivm opslagcap.) of mischien zelfs met een HDD o.i.d. erin. ????????????
BVD
BVD
All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *
En zo zijn er nog heel veel andere merken die Autoradio's maken met mp3-CD functie. Maar volgens mij gaat het hier om mp3-DVD dan wel het gebruik van een HD (flash?) opslagmogelijkheid.Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 16:46:
mp3man heeft een iets van Aiwa:
http://www.mp3man.nl/product/2976
Ceci n'est pas une signature!
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Verwijderd
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Verwijderd
Ik weet natuurlijk niet wat je budget is, maar die Pioneer is in Duitsland (!) al tussen de 1800 en 2000 euroVerwijderd schreef op 04 april 2004 @ 07:14:
Die pioneer is precies wat ik bedoel alleen jammer als je dan in die handleiding kijkt en dit leest :
"De autoradio is uitgerust met een hard disk drive van 10 GB. Muziek kan op de hard disc digitaal worden opgenomen van de CD-speler van de DEH-P900HDD of analoog van elke bron die is aangesloten via de IP-Bus (Multi-CD-speler, MiniDisc-speler, Digitale DAB radiotuner)*. Dankzij de hoge opslagcapaciteit van de hard disc drive kunnen 200 uren van uw favoriete muziek worden opgenomen, georganiseerd en weergegeven. De muziek wordt opgeslagen in het ATRAC3 compressieformaat."
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq