Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af of er nog iemand een goede tip had voor een auto radio met MP3 speler, het liefst een die ook van DVD's leest (ivm opslagcap.) of mischien zelfs met een HDD o.i.d. erin. ????????????
BVD

• Marinus-Roro
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 09:39
Ik weet dat de firma sony speciaal voor de grote ford openingen een systeem
audio systeem levert die dvd's en mp3 afspeelt. ik weet alleen niet of die spec's ook voorkomen in de regulier radio-markt. maar dat lijkt mij toch wel.

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-11 10:02
dat vraag ik me ook af :?

bestaan ze al mp3 spelers voor in de auto die van dvd kunnen lezen

4,7gb aan mp3's op 1 dvd is wel lekker :9

Verwijderd

mp3man heeft een iets van Aiwa:

http://www.mp3man.nl/product/2976

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-11 21:53

vehpol

Go Go Gadget!

En zo zijn er nog heel veel andere merken die Autoradio's maken met mp3-CD functie. Maar volgens mij gaat het hier om mp3-DVD dan wel het gebruik van een HD (flash?) opslagmogelijkheid.

Ceci n'est pas une signature!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:52
volgens mij heb je ze ook al waar je een externe hd aan kan hangen via usb....

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Verwijderd

Een mogelijkheid kan zijn http://www.ssiamerica.com/products/neo35/neocdc.shtml
Dit is zoals ik het begrijp een add-on voor je bestaande autoradio (moet je wel een Pioneer of een Kenwood hebben), en komt met HD's van 20 tot 120GB. Best leuk :P

Verwijderd

is er geen autoradio merk die mp3's op dvd leest?
zou handig zijn >:)

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-11 20:17

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Pioneer heeft ook een leuke autoradio met hdd erin...

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• SLOAPERT
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

SLOAPERT

Wunderbar

Ik heb afgelopen donderdag bij de mediamarkt in hengelo een JVC gekocht voor €149,- hij leest geen dvd's maar wel goedkoop, en het bevalt mij prefect zeker als je bedenkt dat mijn ouwe autoradio al net zo oud was als de auto (13 jaar)

Verwijderd

Topicstarter
Die pioneer is precies wat ik bedoel alleen jammer als je dan in die handleiding kijkt en dit leest :
"De autoradio is uitgerust met een hard disk drive van 10 GB. Muziek kan op de hard disc digitaal worden opgenomen van de CD-speler van de DEH-P900HDD of analoog van elke bron die is aangesloten via de IP-Bus (Multi-CD-speler, MiniDisc-speler, Digitale DAB radiotuner)*. Dankzij de hoge opslagcapaciteit van de hard disc drive kunnen 200 uren van uw favoriete muziek worden opgenomen, georganiseerd en weergegeven. De muziek wordt opgeslagen in het ATRAC3 compressieformaat."

MP3's kan hij vanaf de CD weergeven..........

Jammer, ik zoek dus net zoiets maar dan dat je zelf je MP3 collectie upload naar die HDD, en dat je die kan afspelen, en het ideaal is natuurlijk dat hij dan ook nog je mappen weergeeft. Kan me toch eigenlijk niet voorstellen dat zoiets nog niet op de markt is.

Iemand nog ideeen ?????

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 07:14:
Die pioneer is precies wat ik bedoel alleen jammer als je dan in die handleiding kijkt en dit leest :
"De autoradio is uitgerust met een hard disk drive van 10 GB. Muziek kan op de hard disc digitaal worden opgenomen van de CD-speler van de DEH-P900HDD of analoog van elke bron die is aangesloten via de IP-Bus (Multi-CD-speler, MiniDisc-speler, Digitale DAB radiotuner)*. Dankzij de hoge opslagcapaciteit van de hard disc drive kunnen 200 uren van uw favoriete muziek worden opgenomen, georganiseerd en weergegeven. De muziek wordt opgeslagen in het ATRAC3 compressieformaat."
Ik weet natuurlijk niet wat je budget is, maar die Pioneer is in Duitsland (!) al tussen de 1800 en 2000 euro 8)7
Niet echt om over naar huis te schrijven dus.... en ronduit belachelijk gewoon.

Verwijderd

je hebt toch ook van die auto cdspelers met line in, hebben wij in ieder geval, daar kan je dat toch gewoon met kabeltje een cdspeler of een mp3speler aan sluiten.
als je dan een ipod eraan hangt heb je ook meteen een leuke mp3speler voor buiten de auto erbij.
Pagina: 1