Toon posts:

[R9600Pro] AGP werkt helemaal niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb al een tijd geleden een Club 3D ATi Radeon 9600 Pro gekocht, en toen ik em binnen kreeg meteen erin gezet natuurlijk. AGP werkte toen gewoon goed, maar ik heb een week daarna de PC naar me eigen kamer verplaatst, Windows XP opnieuw geinstalleerd zodat ie weer lekker schoon is.
Toen deed AGP het plots niet meer, zodra ik het aanzet, of het nou 2X 4X of 8X is, dan zegt ie dat ik moet rebooten, zodra Windows weer opnieuw gestart is komt het beeld gewoon, dan zodra het ATi icoontje in de traybar komt gaat het beeld 2 keer knipperen en staat AGP weer uit. (Hij knippert dus niet als ik niet met die AGP instellingen heb gerommelt)

Ik heb een aantal maal gesearched zonder resultaat.

Ik gebruik:

ATi CATALYST 4.3
ATi Radeon 9600 Pro
Windows XP SP1
MSI KT400 mobo
2x256MB ram
de hdd en geluidskaart zullen hier niets mee te maken hebben.

Ook heb ik me bios tot de nieuwste versie geflashed.

Ik heb ook in de bios wat dingen die ik in de searches heb gevonden geprobeerd, zoals FastWrite uitzetten.

Kent iemand dat probleem, en weet die misschien hoe ik het kan fixen? :*)

BvD... _/-\o_

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-07 14:52
Andere drivers? je zegt zelf dat het probleem komt wanneer het ati icoontje opduikt... Dan zal het wel aan de met catalyst 4.3 meegeleverde software liggen... omgeadrivers al geprobeerd?

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Verwijderd

ik denk dat de kans groot is dat de chipset agp drivers van je moederbord niet zijn geinstalleerd, dus daar zou ik even naar kijken

Verwijderd

Topicstarter
Omega drivers gisteren geinstalleerd, nog steeds dezelfde fout.
Via Hyperion 4 in 1 drivers ook geinstalleerd, ook nog steeds die fout

Ik snap er echt niets van... :/

Verwijderd

ik had dit ook met mijn dell pc tje. Nadat ik idd de chipset drivers had geinstalleerd was het probleem weg. Het gaat voornamleijk om de GART drivers.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal nog een keer proberen de hyperion drivers opnieuw te installeren...

Verwijderd

volgorde die ik altijd gebruik en die bij mij nog nooit fouten opgeleverd heeft is:

windows--->via 4in1--->videokaart drivers

probeert dat is, ik heb ook wel es problemen gehad met mn videokaart als ik teveel drivers door elkaar installeerde.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2004 13:17 ]

Pagina: 1