Toon posts:

LuNaTiC, ik zou me graag willen verdedigen...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste LuNaTiC,

Ik zie dat je dit topic: Leuke momenten die je als systeembeheerder hebt meegemaakt.
op slot hebt gezet. Op zich heb ik daar geen moeite mee, ik vind het alleen jammer
dat ik me nu niet meer kan verdedigen en eventuele toekomstige lezers stiekum lachen om 'mariourk'...

Graag zou ik er het volgende van willen zeggen:
Ik heb dat verhaal aleen maar geplaatst om een leuke ervaring met collega's te delen.
Meer niet. Het is dus echt geen stoerdoenerij ofzo. Dat mensen het dan nodig vinden om iemand, die ze helemaal niet kennen, zo af te branden vind ik eigenlijk nogal zielig.
En tjsa, natuurlijk voelt het goed als je zoiets meemaakt. Iedere willekeurige systeembeheerder
zou zich hier goed bij gevoeld hebben.
En ik mezelf slim vinden met computers?? Niet echt. Ik vind het juist zielig als mensen op zichzelf zitten te pochen 'hoe goed ze wel niet zijn'
En ik een pruster? Ik pruts inderdaad wel eens, dat nu ook inderdaad het geval. Maar welke
systeembeheerder doet dat nou niet?

Ik zou het erg op prijs stellen als deze reactie er nog aan toegevoegd kan worden,
hopelijk heb je hier begrip voor. ;)

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Beste mariourk,

Bovenaan dit subforum staat een heel erg mooie FAQ: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

De samenvatting uit die FAQ is, is dat je de mod die je topic gesloten heeft moet mailen als je het er niet mee eens bent..

Ga heen en mail in vrede :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuNaTiC verwijst je toch ook naar een topic waarin je je verhaal gewoon kan vertellen? Inhoudelijk doet LuNaTiC niets af aan je bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:21

SmartDoDo

Woeptiedoe

ik vind het alleen jammer
dat ik me nu niet meer kan verdedigen en eventuele toekomstige lezers stiekum lachen om 'mariourk'...
Er zijn genoeg mensen die weleens een topic openen waarvan er eigenlijk al een was :) Er wordt echt niet gedacht "Die mariourk is wel een sukkel zeg, dat hij zo'n topic opent" ;)

Kan gebeuren, simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 00:31:
LuNaTiC verwijst je toch ook naar een topic waarin je je verhaal gewoon kan vertellen? Inhoudelijk doet LuNaTiC niets af aan je bericht.
what he says :P

ik wil deze reactie er nog best aan toevoegen hoor, geen probleem :)

wat je ook kunt doen is om even alle berichten waar je op zou willen reageren in een nieuwe post quoten in dat topic waarmee ik hem afsloot, en dan daar verder reageren.

Mijn slotje was dus niet omdat ik dacht 'wat een stoerdoenerij', maar puur omdat er al een topic over liep :) niets meer en niets minder ;)
Osiris schreef op 03 april 2004 @ 00:31:
Beste mariourk,

Bovenaan dit subforum staat een heel erg mooie FAQ: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

De samenvatting uit die FAQ is, is dat je de mod die je topic gesloten heeft moet mailen als je het er niet mee eens bent..

Ga heen en mail in vrede :w
ehm dat heeft hier verder niet zoveel mee te maken als ik zijn verzoek zo lees... kun je het beter voortaan even achterwege laten en wachten tot er een mod langsfietst ;) (bovendien heb ik er helemaal geen moeite mee om een vraag te beantwoorden van iemand die heel normaal, onderbouwd en vriendelijk verhaal komt halen ;)).

[ Voor 37% gewijzigd door LuNaTiC op 03-04-2004 00:35 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daat gaat het ook niet om. Dat die topic is dichtgegooit vind ik prima.
Ik zou alleen graag even een misverstand recht willen zetten. Dat is alles.
Dus als je mij reactie er even bij zou willen zetten, graag!! :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2004 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:52
Ik snap zijn topic hier in LA wel. Hier lezen immers iets meer mensen dan in dat systeembeheerders-topic waarna gerefereerd werd.

En zeker als je nog iets wilt uitleggen aan de users, maar niet meer de kans kreeg....

[ Voor 3% gewijzigd door Silent Thunder op 03-04-2004 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

F5 @ dat topic :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 00:34:
Daat gaat het ook niet om. Dat die topic is dichtgegooit vind ik prima.
Ik zou alleen graag even een misverstand recht willen zetten. Dat is alles.
Dus als je mij reactie er even bij zou willen zetten, graag!! :)
't Komt op hetzelfde neer: commentaar op een slotje :P Al dan niet of hij terecht is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pagina: 1