Toon posts:

[SOF2] Hapert enorm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik online SoF2 probeer te spelen, is dat bijna onmogelijk op mijn pc, omdat de framerate continu van 2 tot 100 springt. Ik heb echt geen idee hoe dit kan, want op mijn oude systeem draaide het prima. Dat was een 1ghz celly met een gf2mx.
Mijn huidige systeem:

AMD Athlon XP 2600+
512MB DDR400
GF FX5200 128MB

Tijdens het spelen slaat mn harde schijf ontzettend druk aan het lezen en schrijven, en ik heb geen flauw idee waarom. Ik draai verder geen programma's op de achtergrond. En games zoals UT2k4 draaien wel gewoon goed.

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Want voor X-Life moet het natuurlijk wel allemaal goed werken :X

Verwijderd

heb je toevallig de laatste nVidia drivers? want daar heb ik zelf wel problemen mee gehad, al was dat in de online multiplayer en dan met name in punkbuster servers...
je zou een oduere driver versie kunnen proberen (4x.xx werkte bij mij een stuk beter voor sof dan 5x.xx)

verder zou je kunnen proberen om alle grafische instellingen op zn laagst te zetten en kijken of het dan nogsteeds zo is... misshcien kan je op de officiele Sof2 forums wat vinden/vragen, ik geloof dat je met wat klikken via www.ravensoft.com daar terecht kan komen

succes!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2004 12:20 ]