Beste Mede-Tweakers, ik zit met een probleempje.
Ik heb een Radeon 9700 Pro, die DVI en VGA, en TV-Out heeft.
Mijn TFT is aangesloten op DVI.
VGA gebruik ik niet.
TV-Out is aangesloten op een Breedbeeld TV.
Nou wil ik dat mensen voluit kunnen meekijken op mijn TV. Aangezien mijn TFT 1280x1024 als native resolutie heeft, en de TV ongeveer 800x600, mis je dus een behoorlijk stuk beeld op de TV.
Als je in Windows zit, en je beweegt de muis buiten beeld, dan beweegt het beeld mee. Echter als je in games zit dan beweegt het beeld niet mee, omdat de muis gelocked is.
Ter verduidelijking:

Wat ik dus wil, is dat de TV-Out niet dat scroll-gebeuren gebruikt maar dat het gecropped en dus wel fullscreen in beeld komt. Als ik overigens 800x600 gebruik voor games dan werkt het wel perfect, 100% zichbaarheid op de TV.
Ter info: Kheb GoT & Google & diverse fora gebruikt, zonder resultaat
Ik heb een Radeon 9700 Pro, die DVI en VGA, en TV-Out heeft.
Mijn TFT is aangesloten op DVI.
VGA gebruik ik niet.
TV-Out is aangesloten op een Breedbeeld TV.
Nou wil ik dat mensen voluit kunnen meekijken op mijn TV. Aangezien mijn TFT 1280x1024 als native resolutie heeft, en de TV ongeveer 800x600, mis je dus een behoorlijk stuk beeld op de TV.
Als je in Windows zit, en je beweegt de muis buiten beeld, dan beweegt het beeld mee. Echter als je in games zit dan beweegt het beeld niet mee, omdat de muis gelocked is.
Ter verduidelijking:

Wat ik dus wil, is dat de TV-Out niet dat scroll-gebeuren gebruikt maar dat het gecropped en dus wel fullscreen in beeld komt. Als ik overigens 800x600 gebruik voor games dan werkt het wel perfect, 100% zichbaarheid op de TV.
Ter info: Kheb GoT & Google & diverse fora gebruikt, zonder resultaat
57696520646974206c65657374206973206e657264