Ja hallo,
Ik heb een nieuwe plexiglas ingebouwd, en daar een fan ingebouwd (een PAPST 120 X 120 MM) en daar bij een passende vinyl natuurlijk
en daarop een fangril.
(wat je allemaal wel niet doet voor een goede airflow)
Plaatjes + uitleg:

zie hier de zijkant van de kast, zonder de plexiglas er in (mn oude er uit gehaald).

hier is de plexiglas met het vinyl er opgeplakt, wat een sh#t zooi zeg om dat te doen, maar het zit.

hier heb ik alles er al in zitten, dus ook de PAPST fan zoals te zien.

ff een zij shot, ziet er wel leuk uit vind ik.

de PAPST fan van dicht bij, ik zet hem op een hele lage toerental, zodat hij haast geen geluid meer maakt, en toch veel lucht verplaatst.

weer een zij shot, alleen nu zonder CCFL

toch maar ff weer met CCFL aan...

nu een zij shot met de hele kast erbij, ziet er wel strak uit, vind ik dan..
nog een paar schroeven vervangen en de fan zelf nog ff wit verven en dan hij hij echt klaar voor de warme zomer
Het was leuk om te doen maar toch vrij veel werk aan gehad, gelukkig niets mis gegaan (ff afkloppen
)
maar toch, ik wil Roeland ff bedanken voor de inspiratie
en Eric natuurlijk voor zijn ontwerp van het vinyl en Remco voor het meehelpen met uitsnijden van het vinyl, en mn Pa voor de fan
Groeten... als jullie reacties hebben.... graag!
Ik heb een nieuwe plexiglas ingebouwd, en daar een fan ingebouwd (een PAPST 120 X 120 MM) en daar bij een passende vinyl natuurlijk
(wat je allemaal wel niet doet voor een goede airflow)
Plaatjes + uitleg:

zie hier de zijkant van de kast, zonder de plexiglas er in (mn oude er uit gehaald).

hier is de plexiglas met het vinyl er opgeplakt, wat een sh#t zooi zeg om dat te doen, maar het zit.

hier heb ik alles er al in zitten, dus ook de PAPST fan zoals te zien.

ff een zij shot, ziet er wel leuk uit vind ik.

de PAPST fan van dicht bij, ik zet hem op een hele lage toerental, zodat hij haast geen geluid meer maakt, en toch veel lucht verplaatst.

weer een zij shot, alleen nu zonder CCFL

toch maar ff weer met CCFL aan...

nu een zij shot met de hele kast erbij, ziet er wel strak uit, vind ik dan..
nog een paar schroeven vervangen en de fan zelf nog ff wit verven en dan hij hij echt klaar voor de warme zomer
Het was leuk om te doen maar toch vrij veel werk aan gehad, gelukkig niets mis gegaan (ff afkloppen
maar toch, ik wil Roeland ff bedanken voor de inspiratie
Groeten... als jullie reacties hebben.... graag!