[XP]probleem installatie scanner

Pagina: 1
Acties:

• Geert.H
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:55
Ik heb al sinds 2 jaar een mustek 1200CU scanner, deze scanner heeft goed gedraaid onder 98, 2000 prof, en ook ooit onder XP.
Maar de eerste keer dat deze onder XP draaide kreeg ik problemen met de computer en had de hele zooi weer gedeïnstaleerd, later bleek het ergens anders aan te liggen.
Ik wil dus nu mijn scanner opnieuw installen maar dat wil niet meer helemaal.

Als ik het installatieprogramma opstart (gedownload www.mustek.de) dan worden er in het taakbeheer van windows de volgende twee programma's actief
ntvdm.exe en als een soort uitbreiding daarop (er staan een paar extra spaties voor) wowexec.exe. En voor de rest gebeurt er niets.

Nu kwam ik in de windows map nog een map tegen van 1200CU, deze heb ik verwijderd omdat ik dacht dat deze map misschien het programma tegenhield. Het instalatie programma start nog steeds niet op, maar nu krijg ik wel weer een melding van dat er een "usb device" is gevonden als ik de stekker erin steek. Windows installeert dan de scanner wel, maar werkt voor de rest niet. :/

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Heb je al eens met die FixWinXp.exe tool geprobeerd die ook op die website staat? :)

• Geert.H
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:55
bedankt voor de tip. Om dat programma te gebruiken had ik de drivers van win 2000 nodig dus die had ik gedownload en toen ik die had geïnstaleerd werkte alles weer :/. Terwijl ik al wel een keer eerder de drivers van win2000 hed gebrobeerd te instaleren. Maar hij werkt nu weer :)