Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ADSL] hetnet, hoge telefoonrekening

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• pnoob
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-11 13:55
Mijn ouders hebben sinds kort ADSL van Hetnet, en nu hebben ze net de eerste keer sinds ADSL hun telefoonrekening gekregen, en deze is opeens veel hoger dan de afgelopen maanden, voor ADSL.

Hoe kan dit, ADSL werkt toch niet over de telefoonlijn, computer zit alleen maar via ethernet modem aan internet.

Komt deze rekening misschien toch omdat ADSL niet werkte, veel met de helpdesk aan de lijn gezeten, en op internet via de telefoonlijn om oplossingen voor voorgaande problemen te zoeken...

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

door mxstream wordt het wat duurder jah
en anders vraag je een gespecificeerde rekenening aan dan kun je zien wat hullie gebeld heb.

[ Voor 55% gewijzigd door PipoDeClown op 02-04-2004 22:35 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Surehand
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-11 12:49
Je betaalt het KPN deel van het ADSL abonnement via deze factuur. Dat kan aardig oplopen...

Verwijderd

Aansluitkosten worden meestal in de rekening opgenomen. Zit dat er niet bij? Mijn eerste rekening na de start van m'n ADSL abonnement was ook behoorlijk fors.

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:02
Ik denk dat de kosten voor het modem, aansluitkosten (realiseren van een ADSL-lijn) en het KPN-deel van het ADSL-abbonnement zijn.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
vraag specificatie...

mogelijkheden:
- Je hebt een lowbudget abbo genomen met een lage datalimiet en mag bijbetalen
- Gewoon veel gebeld ;)
- KPN deel van de MXStream lijn zit bij abbo in en wordt niet via hetnet gefactureerd

- kpn helpdesk ff bellen?

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ook op een normale rekening staat dat duidelijk vermeld volgens mij. Ik bedoel, er staat toch "ADSL", "binnen regio", "buiten regio", enz...

Rekening vergelijken met een vorige maand moet duidelijkheid genoeg geven. ADSL kost abonnementsgeld bij KPN, maar dat wist je hopelijk al.

[ Voor 15% gewijzigd door Expander op 02-04-2004 22:44 ]

Expanding the inexpandable

• Yosemite
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11 00:15
Op de KPN factuur zal de eerste keer het modem (minimaal EUR 69,-) en de eenmalige aansluitkosten (EUR 74,95) worden gefactureerd. Het KPN deel van alle ADSL abonnementen van Het Net bedragen verder EUR 19,95 per maand.

Dataverkeer (na de datalimiet) wordt niet via de KPN factuur gefactureerd, maar altijd via de provider.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 00:19
Wij kunnen helaas niet helemaal raden wat de reden is van deze hoge rekening...maar wel waarschijnlijk is het dat een van bovenstaande kosten betreft :)

Als je het zeker wilt weten moet je even een gespecifeerde rekening opvragen. Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.