IK heb sinds een tijdje een USB kaart van Edimax 2.0 USB 2 poorten PCI. Op mijn vorige moederbord werkt ie nogeens, nu heb ik m toch aan de praat gekregen. Echter goed werken zit er nog niet bij. Toen ik een keer een MP3 speler op de USB aansloot connecte en disconnecte ie de hele tijd. Dit zelfde probleem heeft de kaart nu ook met mijn scanner (Canon Canoscan 3000F).
Ik heb al een keer het slot schoongemaakt, dit bleek echter niet te helpen. Verplaatsen van de kaart naar een hoger gelegen slot zorgde er zelfs voor dat het ding helemaal niet meer werkte.
Iemand enig idee waarin dit kan liggen? Ik heb trouwens een Pentium 466 256MB ram (wel een Compaq Deskpro, misschien is dat m wel)
Ik heb al een keer het slot schoongemaakt, dit bleek echter niet te helpen. Verplaatsen van de kaart naar een hoger gelegen slot zorgde er zelfs voor dat het ding helemaal niet meer werkte.
Iemand enig idee waarin dit kan liggen? Ik heb trouwens een Pentium 466 256MB ram (wel een Compaq Deskpro, misschien is dat m wel)