Toon posts:

[DVDMaestro] M2V-file slechts 12 seconden lang, maar wel 3gb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een versie van Lord of the Rings 2 gekregen zonder ondertiteling. Ik ben dus aan het proberen om er Nederlandse ondertiteling bijtezettten op een dvd-r.

Ik heb helemaal de handleiding gevolgd van www.dvd2dvd-r.be. Ik zit dus nu met dvdmaestro te werken en daar moest ik 'media asset' importeren. Met de audiofiles gaat het goed, die zijn iets van 180minuten lang. Maar het videogedeelte (m2v-file) is slechts 12 seconden lang. Het is echt heel apart, want die file van 12sec neemt wel ruim 3gb in.

Iemand idee wat ik fout heb kunnen doen en wat mogelijke oplossingen zijn?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Als het tellertje van DVDMaestro zegt dat het te veel is, dan klopt dat volgens mij niet, ik had het laatst ook toen ik in totaal 30 minuten film er op had gezet, dus als je zelf weet dat je het er goed op zet, dan kan er volgens mij niet veel fout gaan, of het kan dat het samenhangt met de bug dat het niet op een multiprocessorsysteem werkt?

Verwijderd

Topicstarter
Hij geeft juist te weinig weer. Moet iets van 2uur zijn, maar geeft slechts 12seconden weer!

Heb nu met Elecard MPEG2 player die m2v-file afgespeelt en dat gaat prima. Is gewoon 2uurtjes lang.

Maar je zult wel denken wat maakt het nou uit. Dat had ik in het begin ook, want ging eerst gewoon verder. Maar dan kom ik in de knoei met import van chapterlist en ga zo maar door. En hij encode uiteindelijk ook maar die 12 sec.

Verwijderd

Heb je ook geprobeerd om het de film de deleten uit de asset, en dan ook nog het .prv bestand verwijderen? want er kan misschien iets fout zijn gegaan bij het analysen

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 21:56:
Heb je ook geprobeerd om het de film de deleten uit de asset, en dan ook nog het .prv bestand verwijderen? want er kan misschien iets fout zijn gegaan bij het analysen
Ik heb dit nu geprobeerd, maar helaas.
Hij gaat opnieuw de status checken, maar hij breekt bij het videobestand gelijk weer af en staat er weer 12 seconden. De audiofiles gaan wel goed, en die doen er ongeveer 2min over ipv van de 3sec van de videofile

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 22:15:
[...]

Ik heb dit nu geprobeerd, maar helaas.
Hij gaat opnieuw de status checken, maar hij breekt bij het videobestand gelijk weer af en staat er weer 12 seconden. De audiofiles gaan wel goed, en die doen er ongeveer 2min over ipv van de 3sec van de videofile
Ik denk dat er dan iets fout zit in het videocodec van DVDMaestro, want bij mij doet hij er 4 keer zo lang over als ik een video analyse! Ik doe er soms wel ruim 10 minuten over!

• Modus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-02 14:33
Uit hoeveel VOB-ID's bestaat je main-PGC (de hoofdfilm :P)? Maestro wil nog wel eens alleen de eerste vob-id pakken. Probeer anders Sonic Scenarist eens, die doet dat wel goed, en ook daar kan je subs muxen. Succes.
Pagina: 1