Ik zit met 't volgende:
Op de beurs heb ik 'n klein bookPC moederbord gehaald voor 'n appel en een ei. Nu wil ik die dus uit gaan testen, maar ik zit met 't probleem dat deze een 6-Pins Baby-ATX voedingsaansluiting heeft. Ik heb al gelezen en flink gezocht op GoT en Google maar kan de pin layout niet vinden voor de stekker
. Ben er wel achtergekomen dat iemand 't aan de praat heeft gekregen met 'n normale ATX voeding (zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/287179/) maar daar staat de exacte pin layout helaas niet bij....
Mijn vraag is dus, heeft iemand de aansluitingen voor deze plug op 'n rijtje of kan ie dat voor mij op een rijtje zetten...?
Zou 't erg op prijs stellen! Kan 't verder nergens vinden
Op de beurs heb ik 'n klein bookPC moederbord gehaald voor 'n appel en een ei. Nu wil ik die dus uit gaan testen, maar ik zit met 't probleem dat deze een 6-Pins Baby-ATX voedingsaansluiting heeft. Ik heb al gelezen en flink gezocht op GoT en Google maar kan de pin layout niet vinden voor de stekker
Mijn vraag is dus, heeft iemand de aansluitingen voor deze plug op 'n rijtje of kan ie dat voor mij op een rijtje zetten...?
Zou 't erg op prijs stellen! Kan 't verder nergens vinden
I see dead pixels...

(6 pin Molex ??? op het moederbord)
(6 pin Molex 90331-0010 aan de voedingskabel)