Toon posts:

Printen via het netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vraagje

Ik heb een netwerk van twee pc's ( Een met win98 en een met winME).
Op de pc met winME is een printer aangesloten nu wil ik vanuit de andere pc printen maar dat lukt niet.

Wie kan mij helpen.

Alvast bedankt ...

Sjoerd

Verwijderd

Wat lukt er precies niet? Heb je de juiste drivers geïnstalleerd en de printer toegevoegd?

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Ja wat dacht je van voer de procedure van windows home netwerking op XP een uit tot het eind. (dus met netwerk diskette)
Als je dan toch bezig bent lees Policy: Alle regels die op het forum gelden even door want als je probleem echt serieus is dan kunnen mensen niet echt veel met je post.

-succes

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
SSH schreef op 02 april 2004 @ 20:10:
Ja wat dacht je van voer de procedure van windows home netwerking op XP een uit tot het eind. (dus met netwerk diskette)
Als je dan toch bezig bent lees Policy: Alle regels die op het forum gelden even door want als je probleem echt serieus is dan kunnen mensen niet echt veel met je post.

-succes
Ja dat gaat lekker werken op een Win98 en een WinME machine :)

https://discord.com/invite/tweakers

Verwijderd

Topicstarter
de drivers zijn goed geinstaleerd

Verwijderd

Topicstarter
ik kan gewoon niet printen terwijl de drivers goed zijn geinstaleerd.

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

redfoxert schreef op 02 april 2004 @ 20:12:
[...]

Ja dat gaat lekker werken op een Win98 en een WinME machine :)
Uh even te snel gelezen 8)7

Maar Me heeft er ook een, altijd wizard uitvoeren op nieuwste OS.
Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 20:17:
ik kan gewoon niet printen terwijl de drivers goed zijn geinstaleerd.
@TS, vertel eens wat meer, staat er oa een firewall op je pc? Waar zijn deze drivers geinstalleerd? Je situatie nu is niet duidelijk.

[ Voor 27% gewijzigd door SSH op 02-04-2004 20:22 ]

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08 21:43
Dit kan aan zoveel dingen liggen... Heb je de printer nog altijd onder dezelfde naam gedeeld? Kun je de windows shares van de andere computer nog altijd via het netwerk benaderen (die waar de printer aan hangt) enz; kom in ieder geval wel eerst met een beetje meer gegevens want ooit de drivers geinstalleerd zegt niks; je moet hem over het netwerk beschikbaar zien te krijgen.
Pagina: 1