[WC] Zern northbridge blokje past niet

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

• stefans
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-02 20:21
Had dus besloten om bij www.1a-cooling.de mijn waterkoelingsblokjes te kopen, maar nu wanneer ik mijn zern northbridge blokje wil bevestigen kom ik niet uit met de bevestiging 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/~scuri001/DSCN3062.JPG

zoals je op de foto kunt zien zit het schroefdraad erg dicht bij het blokje waardoor de bijgeleverde moeren er niet meer op passen. Dus weet iemand misschien een goede en ook mooie manier om dit passend te krijgen??

[ Voor 10% gewijzigd door stefans op 02-04-2004 19:34 ]

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

stefans schreef op 02 april 2004 @ 19:17:
Had dus besloten om bij www.1a-cooling.de mijn waterkoelingsblokjes te kopen, maar nu wanneer ik mijn zern northbridge blokje wil bevestigen kom ik niet uit met de bevestiging 8)7

ftp://scuri001@home.planet.nl/DSCN3062.JPG

zoals je op de foto kunt zien zit het schroefdraad erg dicht bij het blokje waardoor de bijgeleverde moeren er niet meer op passen. Dus weet iemand misschien een goede en ook mooie manier om dit passend te krijgen??
Je link naar je plaatje klopt niet en welk moederbord heb je ?

EDIT:

http://home.planet.nl/~scuri001/DSCN3062.JPG das de goede link ;)

Mischien busjes/ringtjes ertussen die niet zo breed zijn ?

[ Voor 12% gewijzigd door Tjaps op 02-04-2004 19:34 ]

• stefans
Ok had niet verwacht dat er iemand zo snel zou reageren _/-\o_

mobo is een dfi lanparty wel te verstaan (welke hopelijk een beetje fatsoenlijk te klokken is met mijn barton mobile 2600+) :*)

merk nu net ook dat het niet echt lekker past :(
zoals het word beschreven op www.zern.at ligt het blokje op de moertjes waarmee de boutjes zijn bevestigt op het mobo

en wil wel het liefst het blokje er wel mooi recht op hebben zitten

[ Voor 44% gewijzigd door stefans op 02-04-2004 19:46 ]

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

idd... opvullen met ringetje's totdat je er wel moertjes overheen kan doen... lijkt mij de beste oplossing..

Of gewoon ti-wraps :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11-2025

Silentpuma

To much mind...

Als je het boutje nou eens losdraait, het beugeltje omdraait en het dan nog eens probeert... ;)

En anders buig je hem om.

[ Voor 14% gewijzigd door Silentpuma op 02-04-2004 21:12 ]

Use the Search Luke...

• stefans
kan hem wel omdraaien maar daardoor verandert de afstand nog niet 8)7

Verwijderd

Kun je het blokje niet iets met de klok meedraaien ? Je zit nu met de moeren net op de hoeken van het blokje.

De kracht omlaag is belangrijk, je blokje blijft goed op zijn plek zitten, ookal is het blokje gedraait

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2004 22:49 ]

• stefans
Ja je hebt gelijk kwam der ook gister achter dat het blokje op de moertjes stond en kom niet uit met de bevestiging. Dus ik denk dat ik maar even een nieuwe bevestigigen ga maken en de moertjes er onder weg haal

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Hmm heb je de proc cooling + vga cooling al wel bevestigd? Zo ja, heb je daar al resultaten van? :)

• stefans
Nee heb mijn proc nog niet binnen (aangezien die klootzakken bij pcshop-deutschland.de niet reageren) en er nu dus aan zit te denken om er dan toch maar 1-tje te halen bij de nieuwe IA.

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Ik heb dat blokje ook net als voor mijn Radeon 9800 Pro, echter daarbij past het ook niet echt lekker. Tevens heb ik steeds dat er luchtbellen in blijven hangen op de 1 of andere manier. Heel vervelend.

JayGTeam (213177)

Verwijderd

Hoe moeilijk is het nou om het blokje wat te draaien? Dan past het toch of mis ik wat?

• stefans
Het moet natuurlijk ook nog mooi zitten, maar de oplossing is er al :*)
Er gaat een gedeeltje van de moertjes afgeslepen worden zodat het blokje er niet boven op komt te staan en voor de bevestiging laat ik gewoon een recht metalen plaatje frezen

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
offtopic:
ik zie ovale gaten in het ding.. zie er eigenlijk amper een waterblok in, tenzij het een waterblok zonder slangpilaren is..

Het blokje 45 graden draaien is de makkelijkste oplossing, en dat staat *ook* net.

Verwijderd

Offtopic
Stefans; hoe snel kreeg jij je pakket opgestuurd? Ik wacht nu namelijk al een week.....
Ging die van jou ook via DSL?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 17:40 ]

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Hmm... dit is toch wel erg off-topic en totaal niet van belang voor het topic :) dit soort dingen kan je natuurlijk ook even via de mail ofzo regelen...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.