"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS
als je die letter extrude heb je toch al een polie daar zitten???
maar goed, je kunt in polygon submode ook een create poly doen, probeer die eens ?
er zijn maar weinig mensen die CAP toepassen volgens mij
maar goed, je kunt in polygon submode ook een create poly doen, probeer die eens ?
er zijn maar weinig mensen die CAP toepassen volgens mij
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Er zit om een of andere reden geen poly.
Ik heb bij het overtikken (crashje
) vergeten erbij te zetten:
Zonder create poly te gebruiken, het zijn namelijk nogal veel vertexen... Maarjah, ik kijk wel ff of ik het anders kan doen... waarschijnlijk was het in het begin alleen een normals probleem, zoveel moeite was dat extruden niet
Ik heb bij het overtikken (crashje
Zonder create poly te gebruiken, het zijn namelijk nogal veel vertexen... Maarjah, ik kijk wel ff of ik het anders kan doen... waarschijnlijk was het in het begin alleen een normals probleem, zoveel moeite was dat extruden niet
SWIS
Euh, wat is een CAP?
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
cap_holes is (imo) een gare modifier die gaatjes dicht
Als je een edge (of was het border ) geselecteerd hebt is er in het modify menu een optie die CAP heet, hij creeerd dan een poly binnen de gehele edge (border?) die geselecteerd is.
SWIS
inderdaad het is border en het feit dat oogst dit vraagt geeft idd al aan dat het niet heel veel gebruikt wordt 
en ik snap het nog steeds niet goed, als je hem ge-extrude hebt, is daar toch al een poly??? en als het de achterkant evt. is maak je je material toch gewoon 2-sided?
en ik snap het nog steeds niet goed, als je hem ge-extrude hebt, is daar toch al een poly??? en als het de achterkant evt. is maak je je material toch gewoon 2-sided?
[ Voor 43% gewijzigd door 6K op 03-04-2004 23:21 ]
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
MJa, dat heb ik dus geprobeerd, zonder resultaat, ik heb uiteindelijk maar gewoon alles zonder achterkant gehouden, zo erg is het niet
Vind het alleen nogal raar.
resultaat (stiekem nogal wip maarjah):
resultaat (stiekem nogal wip maarjah):
SWIS
Ah, maar de modifier heet dan ook niet CAP, maar cap holes. Ik kende de afkorting CAP niet. En wat jij wilt, dat kan gewoon niet met de cap holes-modifier: hij herkent geen polygonen met gaten erin.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Pagina: 1