[xp] windows instaler werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-04 19:15

LyP0

it is I , you worst nightmare

Topicstarter
beste mede tweakers ,

ik zit sinds kort met een probleem , alijd als ik far cry wil instaleren krijg ik de volgende fout melding : kan dit instalatie paket niet openen , neem contact op met de leverancier van de toepassing om te controleren of het paket een geldig windows instalerpaket is .
wtf is dit en hoe verhelp ik dat ? , het is bij elk ding wat ik wil instaleren ,en dat ook gemaakt is met het zelfde prog als de instaler van far cry , het zelfde . dit is erg irri .
plz help me . is er een manier om dit te verhelpen zonder te formateren . ik heb namelijk 90 gig aan data die ik nerges kan backuppen . jah op weet ik hoeveel cd's maat dat word een dure grap

ik voel me lekkaah !!!

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
Misschien even bij Microsoft Ms Installer 2 downloaden en opnieuw installeren? :)

Leave only footprints, take only memories

Verwijderd

Kijk of je ergens een norton systemworks hebt liggen... Start de windocter op en scan voor problemen... Ik denk dat je een fout hebt in je register, wat evt. opgelost kan worden door windocter.

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-04 19:15

LyP0

it is I , you worst nightmare

Topicstarter
ik kan ms windows instaler alleen maar vinden voor 95 , 98 en me of nt 4.0 en 2000 , maar voor xp niet , en ik heb al geprobeert die voor nt en 2000 te instaleren maar dat werkt ook niet
en heb ook geen norton :'(

ik voel me lekkaah !!!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:50

momania

iPhone 30! Bam!

Dit topic gezien: [rml][ w2k] Windows installer[/rml] :?

Gevonden door even in WOS te zoeken op 'windows installer'
link

[ Voor 39% gewijzigd door momania op 02-04-2004 19:32 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*