Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!
DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!
In totaal betaalt u dus 94.00 + 297.00 = 391 euro aan Vodafone.
Alleen dat laatste is raar, dat je van typhone dat geld terugkrijgt?
Van vodafone krijg je dus niets, maar wat moet je bij tyfone doen om dat geld terug te krijgen?
Hmm, dat omzetten van dat abbo is wel vaag... misschien dat ze de winst maken door de mensen die dat vergeten
[ Voor 69% gewijzigd door DarkX op 02-04-2004 18:11 ]
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verwijderd
lees: http://www.telecomvergelijker.nl/shop/66
[edit]
dat omzetten is inderdaad wel een beetje warrig.
Zelf heb ik dat ook gedaan (niet bij typhone.nl trouwens), alleen heb ik na vier maanden de bundel met één stap verlaagd (Vodafone120 ---> Vodafone60). Met een dergelijke constructie is het inderdaad mogelijk een contractperiode gratis te bellen.
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2004 18:23 ]
ja, dat denk ik ook, dat ze daar op hopen. Of dat ze dan zeggen dat je niet meer kunt overstappen op 60 minuten, maar ik denk niet dat ze dat kunnen maken...DarkX schreef op 02 april 2004 @ 18:09:
Mja, 2 jaar gratis zolang je binnen de 120 minuten per maand blijft en je abbonement betaald. Staat er toch?
In totaal betaalt u dus 94.00 + 297.00 = 391 euro aan Vodafone.
Alleen dat laatste is raar, dat je van typhone dat geld terugkrijgt?
Van vodafone krijg je dus niets, maar wat moet je bij tyfone doen om dat geld terug te krijgen?
Hmm, dat omzetten van dat abbo is wel vaag... misschien dat ze de winst maken door de mensen die dat vergeten
Het probleem is dat vodafone dat heeft afgeschaft, je kan niet zomaar overstappen naar de laagste bundel meer.Na 6 maanden (dus vanaf maand 7) kunt het abonnement kostenloos laten omzetten naar een Vodafone belbundel 60 abonnement voor de resterende periode van 18 maanden.
Verwijderd
Het gaat hier om een verlaging van slechts één stap van 120 naar 60. En dat is wél mogelijk.[Airwolf] schreef op 02 april 2004 @ 18:19:
[...]
Het probleem is dat vodafone dat heeft afgeschaft, je kan niet zomaar overstappen naar de laagste bundel meer.