Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Shop Suvey cijfer-geef-foutje

Pagina: 1
Acties:

• Pimmeh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 17:43
Omdat is gebleken dat sommige bezoekers helaas niet in staat blijken te zijn om een redelijke (dwz weloverwogen en doordachte) beoordeling te geven, is het niet mogelijk om cijfers lager dan een 4 te geven!
Maar nou staat daat verder (2 regels verder om precies te zijn):
Geef hier een beoordeling van de algemene indruk die je hebt van Eynstein. Invullen is verplicht (1 is zeer slecht, 10 is uitmuntend):
Die vergedrukte 1 moet een 4 zijn geloof ik.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:55

job

als je gaat rekenen van een schaal van 4 naar 10, dan zou een 7 pas een voldoende zijn.
alles daaronder een onvoldoende.
Gezien dit niet de bedoeling is (een 6 is voldoende), klopt de tekst dus wel.

[ Voor 3% gewijzigd door job op 02-04-2004 17:28 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Nope, het gaat om die '1' die een '4' moet zijn en niet ergens anders om. Maarre, meld het op Devtrack, de plaats voor bugmeldingen :) .

• Pimmeh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 17:43
Ok, zal ik doen. Ik zat al te kijken waar ik het nou moest melden. Mijn nederige excuses. :P

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:55

job

Harm schreef op 02 april 2004 @ 17:28:
Nope, het gaat om die '1' die een '4' moet zijn en niet ergens anders om. Maarre, meld het op Devtrack, de plaats voor bugmeldingen :) .
dat zeg ik toch net, als je van de 1 een 4 maakt, dan klopt de hele schaal toch niet meer. aangezien een 4 niet staat voor zeer slecht. er wordt namelijk nog steeds gerekend met een schaal van 1 - 10

Ik zou zeggen, maak de tekst als volgt:
Geef hier een beoordeling van de algemene indruk die je hebt van Eynstein. Invullen is verplicht (4 is onvoldoende, 10 is uitmuntend):

[ Voor 12% gewijzigd door job op 02-04-2004 17:39 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
damster heeft idd helemaal gelijk, en zijn uitleg hoeg ik dan ook niet meer aan te vullen.
Ik zal op devtrack, indien het al gemeld is, ook even een vermelding doen dat dit dus niet aangepast moet worden :P
Pagina: 1