Toon posts:

[Ati Radeon 9600] TV-out problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb een probleem met me tv-out

ik heb nu 2 beeldschermen (pc & tv)
op me pc komt het ene beeld van me windows
op me tv een leeg beeld, ik kan hierdoor met me muis ook van het ene beeld naar de andere.

Nu mijn vraag, hoe schakel ik dit uit?

Ik heb de FAQ gelezen, en tevens ook gezocht, en gezien dat er problemen zijn met de kleuren, daar heb ik geen last van.

ik heb wel last van een beetje sneeuwend beeld erdoor, is dit ook nog weg te werken?

Bij voorbaad dank,
Jeroen Izaks

Verwijderd

Topicstarter
Anybody?

Verwijderd

ik snap het niet goed. Wat wil je nu juist uitschakelen?

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik wil graag op me tv precies zo zien als ik op me pc zie...
maar ik zie op me tv een blauw scherm, en op me pc gewoon me beeld, en dan kan ik met me muis van de ene beeld naar de andere toe... en dat wil ik niet.

dus ik wil me tv beeld precies zoals me pc beeld

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 17:00:
Hallo

Ik heb een probleem met me tv-out

[...]

Bij voorbaad dank,
Jeroen Izaks
Nederlands is blijkbaar niet je moedertaal...

Om je te helpen bij je inburgering:
- Voorbaad is met een t
- Het is niet "me tv-out" maar m'n tv-out

X.

Verwijderd

Topicstarter
hahaha lol

dank u lera(a)r(es)

antwoord op mijn vraag misschien ?

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-08 19:23

TheBorg

Resistance is futile.

Rechtermuisknop op bureaublad -> Settings -> Advanced -> Displays -> Dan staan daar wat icoontjes van pijltjes, een rondje en een vierkantje. Klik eens voor je TV op het vierkantje.

• oeLangOetan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-02 15:22
Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 12:11:
[...]

- Voorbaad is met een t

X.
zinloos, waarom neem je nog de moeite om te posten

hydravision installeren (te vinden op www.ati.com)

Verwijderd

Topicstarter
hydravision heb ik al geinstalleerd

Verwijderd

Topicstarter
TheBorg schreef op 03 april 2004 @ 12:34:
Rechtermuisknop op bureaublad -> Settings -> Advanced -> Displays -> Dan staan daar wat icoontjes van pijltjes, een rondje en een vierkantje. Klik eens voor je TV op het vierkantje.
Ik heb geen icoontjes van pijltjes staan...
ik heb 4 schermpies, waarvan 2 het doen,

monitor en TV

in monitor heb ik 2 knoppen, 1 en 2
idem dito bij TV

:S

Verwijderd

oeLangOetan schreef op 03 april 2004 @ 12:36:
[...]

Precies, je kunt wel aan de gang blijven hier...

Probleem is dat ik op zich best geinteresseerd ben in de onderwerpen maar dat ik me vervolgens door het meest verschikkelijke taalgebruik moet heenworstelen. Is dat iets typisch voor Tweakers of zo? Op andere sites is dat echt veel minder.

Honderden euro's besteden aan je hardware om alles precies goed te krijgen maar niet eens de moeite nemen om je zinnen even na te lezen. Ik snap het niet.

Ik ben geen leraar, maar je sociale klasse en intelligentie wordt (in NL en overal) afgemeten aan hoe je communiceert. Als je slecht communiceert wordt je niet voor vol aangezien, verdien je minder en luisteren mensen minder naar je. Ik snap niet dat mensen zo weinig aandacht aan hun presentatie besteden.

Off topic, I know, over & out.

X.

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 23:07
oeLangOetan schreef op 03 april 2004 @ 12:36:
[...]
Nee ik vindt dat Xenna daar wel een goed punt heeft. Ik vindt af en toe ook dat de forumtaal iets meer ABN mag. Want als ik met de search iets moet vinden uit en topicstart die zo begint:
Ha mensu, me rad 9600 doetut nie goed meer. Wete jullie waarom me scherrum er zo schraal uit ziet. Amaal strepe enzow.
dan schiet dat dus niet op. Het gaat me nu even niet om het specifieke probleem maar om de normale woorden als scerm, radeon, strepen. Op die woorden kan ik zoeken maar zal ik niets vinden dan... Iets meer ABN mag best. Ik vind daarentegen weer wel dat we niet meteen op inburgering moeten gaan inzetten om zo wellicht (per ongeluk welliswaar) iemand te beledigen die wel gewoon zijn best doet om zijn computer weer aan de gang te krijgen maar gewoon onze taal nog niet zog goed kent.

En nu weer ontopic, heb je hydravision geprobeerd zoals oeLangOetan je vroeg? Volgens mij als je een scherm aansluit op een nieuwe radeon geeft hij standaard gemirrored beeld hoor. Bij de laatste die ik aansloot iig wel. Speel een een beetje met je instellingen en probeer die hydravision eens. Je hebt wel de laatste catalyst drivers geinstalleerd he?

Verwijderd

Topicstarter
hydravision was al geinstalleerd, en heb ik ook mee zitten klungelen... maar kwam wederom geen resultaat uit.

Je hebt wel de laatste catalyst drivers geinstalleerd he? <-- nee? waar ken ik die vinden dan? ook www.ati.com ?

Verwijderd

Eingenschappen beeldscherm --> Instellingen --> 2e schermpje -klik- --> 'Het Windows-bureaublad uitbreiden naar deze monitor' uitvinken?

Verwijderd

Topicstarter
dan zie je helemaal nix meer:P

Verwijderd

Ja, en dan je tv output weer gewoon inschakelen via geavanceerde opties --> weergaves

Verwijderd

Topicstarter
ah... ok hij doet het

alleen nu heb ik last van een streep in me beeld :S

en het sneeuwd nog

• oeLangOetan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-02 15:22
Gody schreef op 03 april 2004 @ 13:23:
[...]

Nee ik vindt dat Xenna daar wel een goed punt heeft. Ik vindt af en toe ook dat de forumtaal iets meer ABN mag. Want als ik met de search iets moet vinden uit en topicstart die zo begint:
Ha mensu, me rad 9600 doetut nie goed meer. Wete jullie waarom me scherrum er zo schraal uit ziet. Amaal strepe enzow.
dan schiet dat dus niet op. Het gaat me nu even niet om het specifieke probleem maar om de normale woorden als scerm, radeon, strepen. Op die woorden kan ik zoeken maar zal ik niets vinden dan... Iets meer ABN mag best. Ik vind daarentegen weer wel dat we niet meteen op inburgering moeten gaan inzetten om zo wellicht (per ongeluk welliswaar) iemand te beledigen die wel gewoon zijn best doet om zijn computer weer aan de gang te krijgen maar gewoon onze taal nog niet zog goed kent.
nu je toch bezig bent het is AN en niet ABN :O

/edit @skalamander zorg dat de landsinstellingen van je output juist zijn!

[ Voor 5% gewijzigd door oeLangOetan op 03-04-2004 19:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
oeLangOetan schreef op 03 april 2004 @ 18:46:
[...]

nu je toch bezig bent het is AN en niet ABN :O

/edit @skalamander zorg dat de landsinstellingen van je output juist zijn!
die staan correct :S

*edit*
het is ABN, Algemeen Beschaafd Nederlands

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 15:03 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 april 2004 @ 12:11:
[...]

- Voorbaad is met een t

X.
Boeiend
Pagina: 1