Toon posts:

Veka Best Auto CD-ROM sluit automatisch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dames en Heren,

Ik ben in bezit va Veka Best Auto CD-ROM voor mij theorie examen. Nu start ik de CD-rom en kom ik gewoon in het menu scherm. Wanneer ik de examen wil gaan maken sluit hij automatisch af. Heel raar.
Mij systeem:

Windows XP
1800 Celeron
Geforce 4 MX videokaart
512 MB geheugen

Ik heb veka-best ook een emailtje gestuurd, maar mischien weten jullie het hier al wel.

Regards,
Axel Foley

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:08
Wordt er nog iets van een foutmelding gegeven?

edit:
Kijk ook even in je logboeken

[ Voor 34% gewijzigd door olof op 02-04-2004 16:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
olof schreef op 02 april 2004 @ 16:37:
Wordt er nog iets van een foutmelding gegeven?

edit:
Kijk ook even in je logboeken
Helemaal niet, hij sluit het programma af en daarmee is het klaar

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de cd net in een andere pc erin gedaan en daar heb ik het probleem niet. Het ligt dus aan m'n computer, maar wat is niet goed?

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:54

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Welk besturingssysteem staat er op die andere pc?? Ook windows XP of 9x? Als het 9x is dan werkt die cd blijkbaar niet onder XP. Wat je dan zou kunnen proberen is het programma op starten in compatabiliteitsmode (rechtermuisknop op het bestand dat moet opstarten, dan eigenschappen en dan tabblad compatabiliteit, daar dan vinkje zetten en kiezen voor Windows 98 of zo).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Topicstarter
FlipFluitketel schreef op 02 april 2004 @ 17:08:
Welk besturingssysteem staat er op die andere pc?? Ook windows XP of 9x? Als het 9x is dan werkt die cd blijkbaar niet onder XP. Wat je dan zou kunnen proberen is het programma op starten in compatabiliteitsmode (rechtermuisknop op het bestand dat moet opstarten, dan eigenschappen en dan tabblad compatabiliteit, daar dan vinkje zetten en kiezen voor Windows 98 of zo).
nee die andere pc heeft ook XP en daar werkt het perfekt onder
Pagina: 1