Om te beginnen ben ik natuurlijk met de FAQ gestart, hiermee kwam ik er niet uit.
mijn opstelling
S-video kabel naar scartblok voor acherin de tv.
(mijn laptop heeft geen composite out, en het is een sis chipset)
Er staat ook een stukje over scart blokken in de FAQ maar deze voorspeld een verspringend beeld en niet z/w problemen.
iemand enig idee waarom de s-video kabel aan een scartblok zwart/wit beeld geeft? en vooral wat ik er aan kan doen.
Het lijkt erop dat ik geen PAL/NTSC kan instellen (kan het nergens vinden in het sis-tool)
ik heb ook nog een s-video naar tulip verloopstukje maar daar krijg ik helemaal geen beeld uit (zal wel het soldeerverhaal zijn).
specs
Een fijutsu siemens laptop met een sis m650 video kaart
Een Sony trinitron tv (waarvan ik geen handleiding heb, maar heel nieuw issie niet
mijn opstelling
S-video kabel naar scartblok voor acherin de tv.
(mijn laptop heeft geen composite out, en het is een sis chipset)
Er staat ook een stukje over scart blokken in de FAQ maar deze voorspeld een verspringend beeld en niet z/w problemen.
iemand enig idee waarom de s-video kabel aan een scartblok zwart/wit beeld geeft? en vooral wat ik er aan kan doen.
Het lijkt erop dat ik geen PAL/NTSC kan instellen (kan het nergens vinden in het sis-tool)
ik heb ook nog een s-video naar tulip verloopstukje maar daar krijg ik helemaal geen beeld uit (zal wel het soldeerverhaal zijn).
specs
Een fijutsu siemens laptop met een sis m650 video kaart
Een Sony trinitron tv (waarvan ik geen handleiding heb, maar heel nieuw issie niet
[ Voor 31% gewijzigd door xychix op 02-04-2004 15:53 ]
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad