Toon posts:

[XP] Systray icoontjes weg again

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Al mijn systray icoontjes zijn weg, en nee ze komen ook niet als ik op het pijltje druk. Ook als ik een programma start dat normaal gesproken een icoontje geeft komt deze niet te voorschijn. In "Taakbalk en menu start" instellingen zijn de vakjes "Aanpassen"en "Niet actieve pictogrammen opruimen" niet eens selecteerbaar (grijs). Ook opnieuw opstarten helpt niet.

Het de laatste dingen die ik gedaan heb zijn:
Nieuwe nvidea drivers voor mijn geforce 5900 installeren
Norton antivirus 2003 installeren
Splintercell pandora tomorow spelen

Ik weet niet precies wanneer ze verdwenen zijn, vanochtend waren ze er nog en nu zijn ze weg.

Groeten Peter

Verwijderd

Ik neem aan dat je ongeveer weet welke programmas in je balk hadden moeten staan.

Controleer eens met msconfig of ze uberhaubt wel nog opstarten?

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:10

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb precies hetzelfde probleem op een laptop die ik net geconfigureerd heb :(. Vandaar deze kick, want ik heb nog geen oplossing gevonden.
Ik heb Windows XP Pro SP1 geïnstalleerd, alle kritieke updates en een paar aangeraden updates (geen WMP9, DX9b, Journal viewer en Movie Maker2)
Verder heb ik Office 2000 en Norton AV 2002 erop gezet. Verder niets bijzonders.
Iemand een idee?
Als ik taakbeheer opvraag blijkt dat de processen wel gewoon lopen. Als ik naar de processen op mijn computer kijk zie ik geen belangrijke processen die missen op de laptop

[ Voor 19% gewijzigd door gwystyl op 09-06-2004 00:07 ]

• medendo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-03 21:57
Ga naar properties, taskbar and start menu,
klik rechtsonder op customize.Nu zit je in customize notifications.
Kun je hier dingen aanpassen?

• Lord Llurch
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-06-2012

Lord Llurch

graftakke

Als Explorer crasht, zijn ze weg, en komt vaak maar de helft terug. even uitloggen en weer inloggen zet alle icoontjes weer in de systray.

There is one more thing: It's been emotional

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 17:50

Zerora

Ik Henk 'm!

Zowel bij petervanbeter als gwystyl wordt Norton Antivirus geinstalleerd. Misschien die even uninstallen en kijken of het probleem zich nog steeds voordoet.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Pagina: 1