Hallo mensen, het volgende
Ik heb 2 HD's een DVD-Rom en een brander. De hd's bij elkaar op en de Brander en de DVD speler ook, Alles werkte goed totdat : ik Alcohol 120% ging installeren.
Tijdens het gebruik van Alcohol was er niks aan de hand, maar toen ik mijn gewone brander wou gebruiker kon ik deze niet meer benaderen. Ik kreeg de volgende melding in de event viewer :
Event Type: Error
Event Source: Cdrom
Event Category: None
Event ID: 11
Date: 4/2/2004
Time: 2:58:35 PM
User: N/A
Computer: CC1233456-abc
Description:
The driver detected a controller error on \Device\CdRom0.
En de volgende melding als ik de brander wou benaderen: Cannot perform request because of an I/O Device error.
Wat ik heb ik vervolgens gedaan :
Ik heb de beide spelers losgekoppelt en allebei op aparte IDE kabel gedaan:
Zelfde probleem.
Ik heb de Via controllers geuninstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd.
Ik heb de Jumper instellingen gewijzigd
Ik heb zelfs format C
gedaan maar nog steeds hetzelfde probleem, het ligt niet aan de CD-rom speler want die draait in een andere pc wel gewoon. Ook de DVD speler is gewoon in orde.
Nu heb ik al gelezen dat ik xmasscsi uit het register moet verwijderen en ook uit Windows/System32. Ook dit heb ik gedaan, zonder resultaat.
Als ik het register scan op xmassci dan vindt ie heel wat. Moet ik alles verwijderen ( ik heb geen ssci o.i.d .)? heeft iemand een idee wat het kan zijn? ik ben door mijn ideen heen.
Ik heb 2 HD's een DVD-Rom en een brander. De hd's bij elkaar op en de Brander en de DVD speler ook, Alles werkte goed totdat : ik Alcohol 120% ging installeren.
Tijdens het gebruik van Alcohol was er niks aan de hand, maar toen ik mijn gewone brander wou gebruiker kon ik deze niet meer benaderen. Ik kreeg de volgende melding in de event viewer :
Event Type: Error
Event Source: Cdrom
Event Category: None
Event ID: 11
Date: 4/2/2004
Time: 2:58:35 PM
User: N/A
Computer: CC1233456-abc
Description:
The driver detected a controller error on \Device\CdRom0.
En de volgende melding als ik de brander wou benaderen: Cannot perform request because of an I/O Device error.
Wat ik heb ik vervolgens gedaan :
Ik heb de beide spelers losgekoppelt en allebei op aparte IDE kabel gedaan:
Zelfde probleem.
Ik heb de Via controllers geuninstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd.
Ik heb de Jumper instellingen gewijzigd
Ik heb zelfs format C
Nu heb ik al gelezen dat ik xmasscsi uit het register moet verwijderen en ook uit Windows/System32. Ook dit heb ik gedaan, zonder resultaat.
Als ik het register scan op xmassci dan vindt ie heel wat. Moet ik alles verwijderen ( ik heb geen ssci o.i.d .)? heeft iemand een idee wat het kan zijn? ik ben door mijn ideen heen.