Toon posts:

probleem met Subtitle Studio

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallow,

Ik zit met een best wel *** probleem. ik ben de afgelopen weken flink bezig geweest met het toevoegen van subs aan gedownloade DVD's.
ik ben nu overal achter en het lukt allemaal goed, totdat ik subs wou toevoegen aan de DVD van LOTR - Return Of The King.
ik heb tot op heden nog geen enkele dvd-subtitles site gevonden, dus ik ben nogsteeds bezig met divx subs omzetten naar .ssa en dan weer .son etc.
maareh.. bij LOTR heb ik dus 3 subtitle bestanden (.srt) deze kan je joinen door middel van Subtitle Studio.
nu zit ik dus met het probleem bij dit programma, dat als ik een nieuwe sub maak, het eerste bestand wat je joint (dus eigenlijk 2e bestand) propt ie achter bijna elke zin een extra letter.. :s

voorbeeld:
903
01:54:52,595 --> 01:54:55,861
Zijn geest zwakt af.e

904
01:54:56,899 --> 01:54:58,367
Hij brandt al.w

dit is vrij irritant..

weet iemand hoe dit te verhelpen is? of heb ik gewoon een verkeerde versie van dit progje?
ik heb versie 2.0

alvast bedankt :)

Verwijderd

offtopic:
stuur me ff een mail.....

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 20:20 ]

Verwijderd

Dit is een forum, dus mss kan je het hier uitleggen, kan andere mensen zoals mij ook helpen

Ofwel is het illegale software dat je wil vertellen :9

Verwijderd

eeeehm koenpje? dat dit een forum was wist ik nog niet....

begrijp jij dat jij slapende honden wakker maakt met een bepaald woord in je opmerking dat eindigt op "legaal"?

bovendien is hij in meer topics bezig geweest en is dit de laatste waar hij was en hij heeft geen emailadres opgegeven dus vandaar deze manier?